Politieopleiding

Auteur Topic: Politieopleiding  (gelezen 349860 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #130 Gepost op: 5 juni 2011, 15:58:10
Wederom, dank u wel!

De aanstellingspapieren 2 weken ja? dat is niet zo mooi. ik zit namelijk met een opzegtermijn van 1 maand. Wil die papier liever voor die maand wel even gezien hebben, heb nu een vaste baan en je weet maar nooit!

Mocht ik het binnen hebben laat ik wel even weten hoe het nu allemaal loopt, (mocht het anders zijn!)  O0

Heb er onwijs veel zin in!!  098uo
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


E_A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Reactie #131 Gepost op: 5 juni 2011, 20:31:52
- Ja, je draagt je uniform daarvoor al maar puur op de academie. Woon-werk verkeer in uniform is niet toegestaan (ook niet na je beediging) en de academie in Apeldoorn zit daar op het moment heel erg strak in.


Neem aan dat dit alleen tijdens de opleiding is? Waarom is dat eigenlijk??


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #132 Gepost op: 5 juni 2011, 20:46:26
Verschilt. Voor studenten is het duidelijk een nee. Je kan namelijk om wat voor reden dan ook bij een ongeval of ander incident betrokken raken. Het is geen gezicht als jij dan niet weet hoe je moet handelen enz. Bovendien zijn er bureaus waar je niet direct om de hoek kan parkeren en ik wil niet in een half uniform zonder bewapening 5 straten lopen door sommige buurten. Dat is vragen om problemen. Of voor jou of je auto..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #133 Gepost op: 5 juni 2011, 22:24:14
Daar kan ik wel inkomen (geen woon-werkverkeer in uniform)

Mensen verwachten iets van je terwijl je nog maar net komt kijken en je niks voor ze kunt betekenen terwijl ze dat wel van je verwachten. Wel vervelend dat je je dan elke dag 2 x moet omkleden  ???

Maja, dat hebben we er wel voor over  :D
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #134 Gepost op: 5 juni 2011, 22:28:16
Wel vervelend dat je je dan elke dag 2 x moet omkleden  ???

2 keer? Wacht maar..... Als je ook nog even tussendoor een paar sporturen hebt....
Mijn record:
Omkleden op school naar uniform, uniform->sportkleding->uniform->burger (paar tussenuren)->uniform->burger
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #135 Gepost op: 5 juni 2011, 22:31:16
Daarom heeft je stropdas ook een klipje, anders moet je 6x knopen op een dag.  ;D ;D  (O'ja en het klipje is ook nog handig als iemand naar je strot grijpt.)
Freude am Fahren


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #136 Gepost op: 5 juni 2011, 22:35:57
Vooral dat laatste spreekt me wel aan, krijg graag een beetje lucht anders doe ik het niet meer zo goed  98uiye

Red, je uniform en koppel enzo, neem je dat gewoon mee naar huis of heb je genoeg ruimte om alles op te bergen in Apeldoorn?
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #137 Gepost op: 5 juni 2011, 22:46:57
Red, je uniform en koppel enzo, neem je dat gewoon mee naar huis of heb je genoeg ruimte om alles op te bergen in Apeldoorn?

Geen idee, ik zat op de academie in Amsterdam. Ik neem aan dat ze ook daar kleedruimtes hebben met voor een ieder zijn eigen locker. Die zijn groot genoeg om al je spullen in op te bergen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #138 Gepost op: 5 juni 2011, 22:52:48
Okay, want als je uniform mee moet nemen en ook nog eens sportkleding   :(

Sporten en IBT is dus gewoon op de academie trouwens? heb me laten vertellen dat dat in Elst was ofzo?
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #139 Gepost op: 6 juni 2011, 00:44:23
Als je in je schoolkwartiel zit dan heb je alleen de sportlessen op de academie. Zodra je in het korps zit krijg je per stage ongeveer 6 keer IBT in Elst.

Over de kluisjes kan ik kort zijn. Ja, je hebt een kluisje maar twee overhemden, een jas en een broek en hij zit aardig vol... Op de academie zijn die dingen veel te.klein. Amper de helft de kluisjes in het korps..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein