Politieopleiding

Auteur Topic: Politieopleiding  (gelezen 352380 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #350 Gepost op: 7 juli 2015, 10:38:40
Citaat van: Roykeuh link=msg=1360670 date=1436257192
Hoi allemaal,

Allereerst wil ik zeggen dat ik dit een top initiatief vind van de moderator.

Ik heb 3 juli mijn 3e selectiedag gehad van de politie. Dit was de psychologische test en het rollenspel. Voor mijn gevoel heb ik het goed gedaan. Er blijft alleen een onzekerheid omdat de vrouw van het rollenspel en de psycholoog geen kick gaven. Iemand hier ervaring mee?

Mocht dit een positieve uitslag zijn dan krijg ik dat per post te horen. Wanneer krijg je te horen bij welk korps je het eindgesprek hebt?

Groetjes Roy

Hoi Roykeuh, welkom op het forum!

Ik ga er vanuit dat ze expres zo neutraal mogelijk naar jouw optreden kijken. Als ze namelijk heel moeilijk of juist heel blij gaan kijken dan ga jij je optreden/gedrag aanpassen aan de signalen die zij geven. Als zij dus zo neutraal mogelijk kijken dan zullen ze jou niet beïnvloeden en kunnen ze zien wat jouw échte reactie is in een soortgelijke situatie. ;)

Bij welke eenheid heb je gesolliciteerd?


Roykeuh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #351 Gepost op: 7 juli 2015, 10:46:17
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb gesolliciteerd bij zeeland-west brabant.

Gr


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #352 Gepost op: 7 juli 2015, 13:58:33
Ik heb gesolliciteerd voor Hoofdagent Oost-Nederland. Tot op heden nog niets gehoord. Blijft spannend!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Mehmet40

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #353 Gepost op: 7 juli 2015, 15:04:48
Hoi allemaal,

Ik had op de politie vacature van april gesolliciteerd voor regio Amsterdam (Surveillant).
Ik ben de eerste 3 selectie dagen doorgekomen, heb een positieve uitslag van de psychologische onderzoek.
Ik wachtte op de telefoontje voor het eindgesprek, Heb helaas de bericht gekregen dat ik momenteel op 'Hold-on' ben gezet aangezien de klas van week 41 vol zit.
Achten jullie de kans reëel dat er in 2016 een nieuwe klas komt voor Surveillant Amsterdam?


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #354 Gepost op: 8 juli 2015, 15:36:33
Citaat van: Ruby link=msg=1360284 date=1436030668
Ik heb opnieuw gesolliciteerd voor Hoofdagent bij de laatste vacatures.
Hebben er al meer mensen wat gehoord? :-)

Ik ook nog niks gehoord. Eerste uitnodiging komt per mail toch? Voor bewust blauw? Of slaan ze dat over tegenwoordig?
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Roykeuh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #355 Gepost op: 8 juli 2015, 17:50:39
Weet iemand welke datum in oktober de opleiding start? En krijg je dan gelijk je kleren al?


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #356 Gepost op: 8 juli 2015, 18:27:31
De startdatum voor de opleiding in oktober is week 41. Die week begint met maandag 5 oktober.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #357 Gepost op: 8 juli 2015, 19:52:41
Zojuist heb ik een mail ontvangen waarin ze mij vertellen dat er zoveel mensen hebben gesolliciteerd dat ze meer tijd nodig hebben om de mensen te selecteren op leeftijd, opleiding, motivatie, achtergrond e.d. Ze hopen voor het eind van de maand uitsluitsel te kunnen geven. Nog even flink geduld hebben dus.
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #358 Gepost op: 12 juli 2015, 13:08:45
Iedereen heeft deze mail gehad. Geduld is een schone zaak O0 (ook tijdens het hele selectieproces wordt je geduld flink op de proef gesteld.)

Zorg ervoor dat je geduld beloond wordt.  ;D
If you can dream it, you can do it.


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #359 Gepost op: 12 juli 2015, 13:38:12
Citaat van: Jims link=msg=1361616 date=1436699325
Iedereen heeft deze mail gehad. Geduld is een schone zaak O0 (ook tijdens het hele selectieproces wordt je geduld flink op de proef gesteld.)

Zorg ervoor dat je geduld beloond wordt.  ;D

Ik ben morgen aan de beurt voor deel A ben benieuwd :)