Politieopleiding

Auteur Topic: Politieopleiding  (gelezen 131425 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

• Politiekundige
  • Senior gebruiker
Reactie #420 Gepost op: 2 oktober 2015, 12:54:10
En weet ook wat het inhoudt om politiekundige te zijn, waarom dit en niet de opleiding tot hoofdagent? Wat zijn jouw drijfveren om bij de politie te werken en bij welke opleiding passen die?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #421 Gepost op: 4 januari 2016, 17:37:08
Resulaten ICTO in vogelvlucht

https://www.youtube.com/watch?v=0N0nKtuC3BM
Politieacademie
Gepubliceerd op 4 jan. 2016
Citaat
Het programma "ICTO-leren en ontwikkelen met ICT" is een programma binnen de Politieacademie, specifiek gericht op het stimuleren en verbeteren van het gebruik van ICT om de kwaliteit van het leren en ontwikkelen van politiemedewerkers te vergroten.
Samen sterk in de hulpverlening!

Geronimo

• Sollicitant Politiekundige Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #422 Gepost op: 7 november 2016, 14:33:44
Nu het einde van het sollicitatietraject stukje bij beetje in zicht komt, raak ik ook steeds meer benieuwd naar de inhoud en verhouding van de opleiding. Voor jullie beeld: ik wacht op de uitnodiging voor het BGO voor de opleiding Politiekundige Eenheid Amsterdam, 4-jarig.

Waar ik stiekem al wel een beetje benieuwd naar ben, is de invulling van de opleiding. Zo vraag ik mij af wanneer de beŽdiging over het algemeen plaatsvindt (begreep dat die per eenheid verschilt, misschien is er toch in globale lijn iets over te zeggen...)

Daarnaast ben ik benieuwd wanneer je bijvoorbeeld start met de trainingen en cursussen omtrent het vuurwapen, de ROI etc.

Zijn er mensen, bij voorkeur PoKu (4-jarig) die hier iets over kunnen zeggen?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #423 Gepost op: 7 november 2016, 19:48:28
Citaat van: Geronimo link=msg=1456319 date=1478525624
Zo vraag ik mij af wanneer de beŽdiging over het algemeen plaatsvindt (begreep dat die per eenheid verschilt, misschien is er toch in globale lijn iets over te zeggen...)
Niks zinnigs over te zeggen aangezien het heel erg verschilt per eenheid en dan ook weer per lichting kan verschillen.

Daarnaast ben ik benieuwd wanneer je bijvoorbeeld start met de trainingen en cursussen omtrent het vuurwapen
Bij mij was het vanaf week 2 of 3 van de opleiding o.i.d.

de ROI etc.
Met ROI bedoel je rijopleiding? Die is in het tweede leerjaar.

Sheppard

• Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #424 Gepost op: 7 november 2016, 20:42:00
Nu het einde van het sollicitatietraject stukje bij beetje in zicht komt, raak ik ook steeds meer benieuwd naar de inhoud en verhouding van de opleiding. Voor jullie beeld: ik wacht op de uitnodiging voor het BGO voor de opleiding Politiekundige Eenheid Amsterdam, 4-jarig.

Waar ik stiekem al wel een beetje benieuwd naar ben, is de invulling van de opleiding. Zo vraag ik mij af wanneer de beŽdiging over het algemeen plaatsvindt (begreep dat die per eenheid verschilt, misschien is er toch in globale lijn iets over te zeggen...)

Daarnaast ben ik benieuwd wanneer je bijvoorbeeld start met de trainingen en cursussen omtrent het vuurwapen, de ROI etc.

Zijn er mensen, bij voorkeur PoKu (4-jarig) die hier iets over kunnen zeggen?

Niet dat het erg is, maar daar vraag je nu allemaal pas naar? :p

Geronimo

• Sollicitant Politiekundige Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #425 Gepost op: 7 november 2016, 20:48:24
Citaat van: Sheppard link=msg=1456375 date=1478547720
Niet dat het erg is, maar daar vraag je nu allemaal pas naar? :p

Thanks voor je reacties! Ik vraag er inderdaad nu pas naar, zijn nou niet bepaald relevante feiten voor de sollicitatieprocedure als je het mij vraagt ;-) meer leuk om te weten en een indicatie te hebben wat wanneer plaatsvindt. Nogmaals bedankt!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
https://www.youtube.com/watch?v=sGPAHne2ZEY
Politieacademie
Gepubliceerd op 6 dec. 2016
Samen sterk in de hulpverlening!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum