Politieopleiding

Auteur Topic: Politieopleiding  (gelezen 349750 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #70 Gepost op: 9 december 2010, 15:54:30
Geen slecht idee dat met de vorming van een nationale politie al die regelingen gelijk worden getrokken (althans, daar ga ik vanuit). Nu maar hopen dat ze in positieve zin gelijk worden getrokken ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #71 Gepost op: 9 december 2010, 17:31:52
De reiskostenvergoeding komt in 2011 volledig terug, de thermokleding is mee ingestemd door Opstelten en bontmuts bestel ik via een collega.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #72 Gepost op: 9 december 2010, 23:04:29
Raar dat er binnen 1 organisatie zoveel verschillen zitten..

Weet iemand misschien wanneer er weer nieuwe vacatures worden geplaats op kombijdepolitie.nl ? Komt er bijvoorbeeld een hele stroom vacatures in Januari of is het geheel wanneer er mensen nodig zijn?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #73 Gepost op: 9 december 2010, 23:10:21
Raar dat er binnen 1 organisatie zoveel verschillen zitten..

Weet iemand misschien wanneer er weer nieuwe vacatures worden geplaats op kombijdepolitie.nl ? Komt er bijvoorbeeld een hele stroom vacatures in Januari of is het geheel wanneer er mensen nodig zijn?
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het MvD en het MvV in overleg zijn om te kijken wat ze met die 10000 soldaten aan moeten. Die kunnenn ze mogelijk gaan omscholen, daar maakt het MvD zich op het ogenblik strek voor.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #74 Gepost op: 9 december 2010, 23:12:42
Tja, omscholen? Ik gok dat ze gewoon de gehele opleiding moeten doorlopen. Bij mij in de klas zaten wat ex-millitairen en die kregen dus mooi geen vrijstellingen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #75 Gepost op: 9 december 2010, 23:13:45
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het MvD en het MvV in overleg zijn om te kijken wat ze met die 10000 soldaten aan moeten. Die kunnenn ze mogelijk gaan omscholen, daar maakt het MvD zich op het ogenblik strek voor.

Denk dat er een hoop afhaken als ze horen hoe 'hoog' het salaris bij de politie wordt..


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #76 Gepost op: 9 december 2010, 23:16:32
Gelukkig is de defensie wel een vetpot  hjag
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #77 Gepost op: 9 december 2010, 23:20:26
Citaat
Tja, omscholen? Ik gok dat ze gewoon de gehele opleiding moeten doorlopen. Bij mij in de klas zaten wat ex-millitairen en die kregen dus mooi geen vrijstellingen.

Ken er ook een aantal die wel vrijstellingen hebben gehad, dan wel volgens eigen zeggen uiteraard.

Citaat
Denk dat er een hoop afhaken als ze horen hoe 'hoog' het salaris bij de politie wordt..

Kom zelf bij de KMar vandaan en ben iets meer zakgeld gaan krijgen


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #78 Gepost op: 9 december 2010, 23:20:51
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het MvD en het MvV in overleg zijn om te kijken wat ze met die 10000 soldaten aan moeten. Die kunnenn ze mogelijk gaan omscholen, daar maakt het MvD zich op het ogenblik strek voor.

Waar komen die soldaten vandaan dan..? Of heb ik wat gemist op het forum/in het nieuws?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #79 Gepost op: 9 december 2010, 23:21:27
Waar komen die soldaten vandaan dan..? Of heb ik wat gemist op het forum/in het nieuws?
Defensie juhf bkll