Gele jas voor iedere diender ?

Auteur Topic: Gele jas voor iedere diender ?  (gelezen 73817 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #30 Gepost op: 19 augustus 2010, 19:20:31
Vest en Jas naast elkaar, betreft de Regio Twente.



Danje voor de deze foto het laat niks te wensen over 8) 8)
Dus iedereen die in de Noodhulp zit in de Jas
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 19 augustus 2010, 19:47:22
Vest en Jas naast elkaar, betreft de Regio Twente.

Voor de duidelijkheid, de parka en het vestje naast elkaar.
En die hoef ik dus niet  :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #32 Gepost op: 19 augustus 2010, 20:10:20
Trouwens, al mijn klasgenoten in Twente hebben een gele blouson gekregen toen ze met complex verkeer aan de slag gingen... het kan dus wel... alleen niet ieder korps helaas.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #33 Gepost op: 19 augustus 2010, 20:44:01
Wel een groot verschil zeg tussen de parka en het hesje! Dat heb ik nooit zo bekeken.
Parka heeft ook totaal niet mijn voorkeur.
Liever deze korte versie zoals de 2 linker dienders op de foto



Bron foto www.detrouwehonden.nl


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #34 Gepost op: 19 augustus 2010, 20:53:50
Is de SpoPo(spoorwegpolitie) die dragen hem volgens mij standaard. Maar ik kan hem niet eens bestellen omdat hij bij ons niet in het standaard pakket zit. En ik ga echt geen 400 euro neertellen zelf voor zo'n jas.

gr
Mike


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #35 Gepost op: 19 augustus 2010, 22:05:38
De een wil juist een parka, groter geel vlak en de reflexie blijft recht, vooral als het regent blijft je koppel en VW droog, je broek blijft langer droog en je kan hem altijd nog uitdoen en achterin Gooien (leggen) 998765
Korte jas zit lekkerder bij mooi weer,  kruipt omhoog waardoor kleiner geel vlak ook de reflexie vervormd daardoor, bij regen wordt je Koppel nat incl. VW en je broek is sneller nat
Zo zijn er altijd wel dingen die de een lekkerder vind dan een ander.
Je kan nooit iedereen tevreden brengen of je zou beide jassen moeten geven, krijg je alleen weer de een loopt in een korte jas en de andere in een parka terwijl je eigenlijk uniformitijd wilt op straat.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #36 Gepost op: 19 augustus 2010, 22:08:06
Het is meer dat de lange jas bij koud weer warmer is, maar ook daarmee wordt je vuurwapen nat als je hem door de speciale openingen haalt. Is wel zo makkelijk als je er snel bij wordt. Bovendien maakt het niet uit dat je koppel en/of je vuurwapen nat wordt want die kan daar wel tegen. In de praktijk zijn er maar weinig executieve collega's die de voorkeur geven aan de parka. Helemaal in de noodhulp.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Gast

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 19 augustus 2010, 22:10:07
Is de SpoPo(spoorwegpolitie) die dragen hem volgens mij standaard. Maar ik kan hem niet eens bestellen omdat hij bij ons niet in het standaard pakket zit. En ik ga echt geen 400 euro neertellen zelf voor zo'n jas.

bij het magazijn of de kleding-afdeling laten stripen achterop, emblemen erop naaien.... of denk ik te simpel en gaat het het iets bureaucratischer allemaal, zal wel  ;)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #38 Gepost op: 19 augustus 2010, 22:24:26
bij het magazijn of de kleding-afdeling laten stripen achterop, emblemen erop naaien.... of denk ik te simpel en gaat het het iets bureaucratischer allemaal, zal wel  ;)

Verander het woordje iets, in heel erg en je weet voldoende :P
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Gast

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 19 augustus 2010, 22:29:14
... en het kan soms zo simpel en eenvoudig...  :-\

 98uiye