Informatie gevraagd over GMT 600 kenteken 32-JJ-TX, roepnummer 06-159

Auteur Topic: Informatie gevraagd over GMT 600 kenteken 32-JJ-TX, roepnummer 06-159  (gelezen 17414 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Die auto heb ik pas zien rijden op de rondweg in veenendaal!  >:D
Vond het toen al een indrukwekkende auto!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Waar is deze auto te bezichtigen? Zo mooi gemaakt! geweldig!
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Waar is deze auto te bezichtigen? Zo mooi gemaakt! geweldig!

Dank je wel  e050, dat is heel leuk om te horen  0098 !

De Van is zeer regelmatig in den lande te vinden op truckruns, hoogvliegersdagen, super opkikkerdagen, kinderdroomwensdagen, etc, etc. Zie de agenda op onze website voor data en plaatsen (deze wordt steeds bijgewerkt met nieuwe data).

Maar je bent ook altijd welkom om hem op zijn 'home-base' te komen bezichtigen onder het genot van een bakkie. Mocht je dat willen stuur me dan effe een pm voor adres etc.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
mooie wagen, maar moet niet de helft van de zwaailichten rood zijn?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
mooie wagen, maar moet niet de helft van de zwaailichten rood zijn?
Moet hij niet wachten op de levering van de bestelling? ::) ;)
greetz,  Enrique


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
mooie wagen, maar moet niet de helft van de zwaailichten rood zijn?
Dat klopt als een bus, en wel boven de bestuurderszijde.....

Moet hij niet wachten op de levering van de bestelling? ::) ;)
Een goed lezer weet meer..... ;-)
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #36 Gepost op: 14 augustus 2011, 14:50:42
De 06-159 van Doetichem is inmiddels ook al een aantal maanden met zijn nieuwe leven begonnen  098uo :


De 06-159 was een auto die als primaire standplaats Winterswijk had. Aangezien de auto's in de Achterhoek nogal eens van standplaats wisselden stond hij af en toe ook wel eens in Borculo, Varsseveld of Doetinchem.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #37 Gepost op: 15 augustus 2011, 00:25:37
De 06-159 was een auto die als primaire standplaats Winterswijk had. Aangezien de auto's in de Achterhoek nogal eens van standplaats wisselden stond hij af en toe ook wel eens in Borculo, Varsseveld of Doetinchem.

Kijk, dit soort info wordt ik helemaal blij van, want zo krijg ik een steeds accurater beeld van 'mijn koekie'  O0 Dank je wel Jordi !! Vanaf nu weet ik dus dat het primair de 06-159 uit winterswijk is  0098
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #38 Gepost op: 27 augustus 2011, 16:50:41
Kijk, dit soort info wordt ik helemaal blij van, want zo krijg ik een steeds accurater beeld van 'mijn koekie'  O0 Dank je wel Jordi !! Vanaf nu weet ik dus dat het primair de 06-159 uit winterswijk is  0098
heb je ook al foto's van de binnen kant hier ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat is geworden en waar is nou de 112 stikker gebleven waar eigenlijk het hele discussie over ging
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #39 Gepost op: 27 augustus 2011, 16:59:05
heb je ook al foto's van de binnen kant hier ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat is geworden en waar is nou de 112 stikker gebleven waar eigenlijk het hele discussie over ging

Nou, daar ging niet de hele discussie over, maar was een vraag wat hiermee het beste te doen  98uiye Gezien de verdeeldheid in de antwoorden heb ik het betreffende bordje voor de zekerheid en duidelijkheid maar 'ontstickerd' en daar zit nu ook de amerikaanse bekende '911'. 0098

Voor wat betreft binnenkantfoto's, die heb ik nog niet echt, je ziet de binnenkant wel hier en daar op de foto's en filmpjes op onze website van als er kinderen in meegaan tijdens evenementen (tabblad 'verslagen'). De binnenzijde is ook nog een doorgaand project, de operatiezaalverlichting vervangen door wat vriendelijker led-licht, we zijn nog aan het stoeien met een 'neppo'-celdeur tussen bestuurdersdeel en achterzijde, etc. Maaja, aangezien de meeste van mijn pecunia nu gebruikt worden voor het rijden met kids is dat een langzaam proces  ;)
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl