Informatie gevraagd over GMT 600 kenteken 32-JJ-TX, roepnummer 06-159

Auteur Topic: Informatie gevraagd over GMT 600 kenteken 32-JJ-TX, roepnummer 06-159  (gelezen 17398 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #40 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:45:26
Ik heb hem bij de truckersrun in Roosendaal zien rijden. Hij ziet er (ook van de binnenkant) prachtig uit!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #41 Gepost op: 27 augustus 2011, 20:15:59
Ik heb hem bij de truckersrun in Roosendaal zien rijden. Hij ziet er (ook van de binnenkant) prachtig uit!

Thanx Sesam, inmiddels zijn de glazen kastjes verlicht (ledstrips) en is er ledverlichting binnenin (beetje Neonblauw, dus injecteren gaat niet meer achterin  ;) ) Ook hangen de verschillende uitrustingsstukken nu wat beter en vaster.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


RoWeL

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #42 Gepost op: 11 december 2012, 00:24:15
Haha wat geinig dit. Ik was vroeger een grote fan van ambulances en af en toe zoek ik ze nog wel eens op. Ik ben in Winterswijk geboren en deze ambulance had er zijn standplaats. Ik kan je de gegevens van de ambulancepost wel geven?
De buurman van mijn moeder (die woont nog in Winterswijk) is ambulancechauffeur en ik denk dat hij je misschien wel het een en ander kan vertellen.
Daarnaast heb ik ook een keer als slachtoffer in deze ambulance gelegen toen hij nog maar net in dienst was.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #43 Gepost op: 12 december 2012, 03:56:48
Haha wat geinig dit. Ik was vroeger een grote fan van ambulances en af en toe zoek ik ze nog wel eens op. Ik ben in Winterswijk geboren en deze ambulance had er zijn standplaats. Ik kan je de gegevens van de ambulancepost wel geven?
De buurman van mijn moeder (die woont nog in Winterswijk) is ambulancechauffeur en ik denk dat hij je misschien wel het een en ander kan vertellen.
Daarnaast heb ik ook een keer als slachtoffer in deze ambulance gelegen toen hij nog maar net in dienst was.
Alle extra gegevens die ik krijgen/vinden kan zijn zeer welkom RoWel. Ik vind het toch leuk om ook de historie te bewaren, ook al heeft hij nu een heel ander uiterlijk en doel.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl