Opleiding Koninklijke Marechaussee

Auteur Topic: Opleiding Koninklijke Marechaussee  (gelezen 249657 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Cake

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #30 Gepost op: 22 juli 2015, 01:20:24
Beste Hulpverleners,

Ik zou heel graag bij de Marechaussee willen werken en hiervoor uiteraard de opleiding willen volgen. Ik kan alleen nog niet echt duidelijk vinden op internet hoe ik me precies inschrijf voor een opleiding. Ik lees wel iets over een brugjaar op de site van werkenbijdefensie, alleen er staat dat dit voor mensen is die jonger zijn dan 17 jaar en ik ben inmiddels alweer bijna 20. Ik heb wel eens gehoord dat er alleen een opleiding te volgen is in Apeldoorn, is dit waar? En als dit waar is hebben ze misschien een site waar ik me kan aanmelden? Woon zelf in de buurt van Tilburg maar als het alleen in Apeldoorn te volgen is ben ik bereid om daar iedere dag heen te rijden.

Alvast bedankt en een fijne dag verder!  O0


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #31 Gepost op: 22 juli 2015, 01:39:22
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Cake

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #32 Gepost op: 22 juli 2015, 01:44:59
Citaat van: HIT link=msg=1363201 date=1437521962
ik zou hier: https://werkenbijdefensie.nl/krijgsmachtdelen/marechaussee eens kijken.

Bedankt voor je reactie!
Maar zoals ik al zei kan ik op deze site nergens vinden waar ik deze opleiding kan volgen, wanneer, etc.

Zou fijn zijn als iemand me dat even zou kunnen vertellen


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #34 Gepost op: 22 juli 2015, 07:13:54
Binnen de Kmar is een vacaturestop. Waarschijnlijk Halfweg 2016 weer publicatie.

Neem anders voor de zekerheid contact op met W&S, er veranderd nogal eens wat.

Succes


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #35 Gepost op: 22 juli 2015, 09:31:55
Citaat van: Cake link=msg=1363202 date=1437522299
Bedankt voor je reactie!
Maar zoals ik al zei kan ik op deze site nergens vinden waar ik deze opleiding kan volgen, wanneer, etc.

Zou fijn zijn als iemand me dat even zou kunnen vertellen
Je kunt je niet zomaar inschrijven voor een opleiding zoals je dat zou doen bij een MBO, HBO of Universiteit. Je solliciteert naar een functie, en pas nadat je bent aangenomen krijg je de bijbehorende opleiding. Kortom, je zult eerst het traject moeten afleggen met voorlichting, selectie, keuring e.d. voordat je wordt aangenomen en voordat je de opleiding ingaat. De vacatures staan vermeld op de website die HIT heeft gepost, maar zoals jordie al zegt zijn dat er momenteel geen.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Cake

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #36 Gepost op: 22 juli 2015, 11:07:02
Citaat van: Lt. Col. Me link=msg=1363212 date=1437550315
Je kunt je niet zomaar inschrijven voor een opleiding zoals je dat zou doen bij een MBO, HBO of Universiteit. Je solliciteert naar een functie, en pas nadat je bent aangenomen krijg je de bijbehorende opleiding. Kortom, je zult eerst het traject moeten afleggen met voorlichting, selectie, keuring e.d. voordat je wordt aangenomen en voordat je de opleiding ingaat. De vacatures staan vermeld op de website die HIT heeft gepost, maar zoals jordie al zegt zijn dat er momenteel geen.

Hier heb ik wat aan, dankjewel! Klopt het trouwens ook dat de opleiding alleen in Apeldoorn te volgen is? En slaap ik dan daar of mag ik naar huis?

Mvg


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #37 Gepost op: 22 juli 2015, 11:29:52
Citaat van: Cake link=msg=1363232 date=1437556022
Hier heb ik wat aan, dankjewel! Klopt het trouwens ook dat de opleiding alleen in Apeldoorn te volgen is? En slaap ik dan daar of mag ik naar huis?

Mvg

Opleiding van wachtmeester en marechaussee beveiliger zijn alleen in Apeldoorn, op de Willem III kazerne, het OTCKmar. Hier zal je intern zitten, maar je kan de weekenden naar huis (met uitzondering van bijzondere weekenden voor bivak, oefeningen enz.).


Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #38 Gepost op: 10 augustus 2015, 13:17:47
Citaat van: koenb link=msg=1363238 date=1437557392
Opleiding van wachtmeester en marechaussee beveiliger zijn alleen in Apeldoorn, op de Willem III kazerne, het OTCKmar. Hier zal je intern zitten, maar je kan de weekenden naar huis (met uitzondering van bijzondere weekenden voor bivak, oefeningen enz.).

Heeft er ook iemand informatie over de selectiedagen sollicitatie beveiliger. Informatie over de keuringsdagen, gesprek met adviescommissie (schijnt doorslaggevend te zijn), voorbereiding etc.


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #39 Gepost op: 11 augustus 2015, 11:59:23
Woensdag 12 augustus (TIJDSTIP ONBEKEND), wordt de functie Marechaussee-Beveiliger weer vacant gesteld! Solliciteren: http://bit.ly/YHXMcc