Nieuwe ideeën voor een veiliger verkeer

Auteur Topic: Nieuwe ideeën voor een veiliger verkeer  (gelezen 94794 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #180 Gepost op: 21 november 2011, 00:27:40
Deze bestuurder niet meer laten rijden ::)
(Er komt gevloek/irritatie in voor)
Je hebt ze er bij.....!!! Idiot driver!!!
Palentrapper


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #181 Gepost op: 21 november 2011, 08:59:27
:D :D  hij die links af wil, gaat rechtdoor en hij die rechtdoor moest gaat links af :D :D :D Wel aardig van elkaar om elkaar over te nemen!

Maar idd een mooi stukje beeld van het niveau op de weg tegenwoordig :(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #182 Gepost op: 22 november 2011, 09:52:21
Dan ga ik het van de andere kant bekijken. Trekker oplegger met ondeelbare lading langer dan 22 meter, op gemeente grond. Misschien een ontheffing nodig en begeleiding.
Dus wie is er dan fout.
Lekker zo'n filmpje laat alleen het beeld van een zijde zien. Maar goed.

O ja ik heb ook nog een idee. Alle mulders verdwijnen en alles wordt OM. Tevens een verandering in de wet ten opzicht van personen zvwovp, wel de verplichting gelijk te betalen met dwangmidddel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #183 Gepost op: 22 november 2011, 10:51:51
Misschien een ontheffing nodig en begeleiding.

Ik heb ook het idee dat de filmer (lekker nederlands  e050) de begeleider is, waarom zou je anders filmen???  

O ja ik heb ook nog een idee. Alle mulders verdwijnen en alles wordt OM. Tevens een verandering in de wet ten opzicht van personen zvwovp, wel de verplichting gelijk te betalen met dwangmidddel.
Dat eerste gaat ook deels gebeuren, dat laatste is een goed idee. Wie weet nemen ze het mee met de ombouw van de wet Mulder. O0
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #184 Gepost op: 22 november 2011, 10:54:51
Deze bestuurder niet meer laten rijden ::)
(Er komt gevloek/irritatie in voor)
Je hebt ze er bij.....!!! Idiot driver!!!
Palentrapper

En dit is de reden waarom de claxon van een vrachtwagen harder klinkt. 998765


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #185 Gepost op: 22 november 2011, 10:56:04
wat betekent dit "zvwovp"
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #186 Gepost op: 22 november 2011, 10:59:36
Zonder Vaste Woon Of Verblijf Plaats
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #187 Gepost op: 22 november 2011, 11:03:19
HNEOMDA  :D (HOU NOU EENS OP MET DIE AFKORTINGEN!)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #188 Gepost op: 22 november 2011, 11:07:53
Ik heb ook het idee dat de filmer (lekker nederlands  e050) de begeleider is, waarom zou je anders filmen???
Dat eerste gaat ook deels gebeuren, dat laatste is een goed idee. Wie weet nemen ze het mee met de ombouw van de wet Mulder. O0

Lijkt mij eerder een zelfde vrachtwagen als er n beeld rijdt. Zit op zelfde hoogte en zijn claxon klinkt aardig als die van een trekker. Op zich vreemd deze combinaties door de bbk. Echter die bestuurder in de auto snapt er helemaal geen pepernoot van! ;)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #189 Gepost op: 22 november 2011, 11:14:40
Lijkt mij eerder een zelfde vrachtwagen als er n beeld rijdt. Zit op zelfde hoogte en zijn claxon klinkt aardig als die van een trekker. Op zich vreemd deze combinaties door de bbk. Echter die bestuurder in de auto snapt er helemaal geen pepernoot van! ;)

Er wordt veel gebouwd hoor in de bbk, daarvoor zijn heipalen nodig, en omdat deze zwaar, lang of allebei zijn rijden er vaak meerdere trucks naar 1 losadres. Waarom vaak met meerdere omdat voor sommige heipalen speciaal een mobile kraan moet worden gehuurd om ze bij de heimachinie te krijgen. Dus ik vind het niet zo vreemd.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.