KNRM station Wijk Aan Zee dicht?

Auteur Topic: KNRM station Wijk Aan Zee dicht?  (gelezen 19792 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #30 Gepost op: 7 september 2010, 13:24:35
Henk jij spreekt uit ervaring over Dhr.Brinkman....

Breek me de bek niet los...  0098

Henk


Docus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #31 Gepost op: 7 september 2010, 13:27:43
Gezien de reacties heb ik besloten nie tmeer te reageren in dit onderwerp! wat positief bedoeld is wordt door bepaalde mensen onderuit gahaald om sensatie te creeren.

groet

Tja, dat zat er dik in, heel jammer, hier heb je weer zo'n reactie:
Breek me de bek niet los...  0098

 Ik stoor me er ook behoorlijk aan. Vond het ook heel goedbedoelt van je.

Succes Peter!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #32 Gepost op: 7 september 2010, 13:30:08
Henk heeft inderdaad een goede relatie met het hoofdkantoor van de KNRM. En wie heeft er "ervaring" met Peter Messchendorp?
Ook niet betrouwbaar? Dan zullen we hier op het forum zelf onze conclusies moeten verzinnen..

Je reageert niet op het commentaar dat we op jouw posts hebben, maar probeert een mede-commentators'opinie geloofwaardiger te maken, dat is ook een taktiek. Nogmaals, ik vind dat je gewaagde en niet heel openlijk goedbedoelende dingen postte daarnet.

Edit: Daar is Henk al met bewijzen, trek het verhaal vooral in twijfel, bewijs dat er meer achter zit, zet het vandaag nog op het forum!


Ik bewijs alleen dat het verhaal van mijnheer Brinkman niet klopt. Hij had misschien beter eerst even de KNRM site van Wijk aan Zee kunnen raadplegen, wat ik kan kunnen anderen ook.

Er is niets nieuws aan een voorlichter die uit zijn nek kletst, dit is veel belangrijker:
 
Even terug naar het voorval. Is er in de buurt van het station voldoende restdekking zodat mensen in nood op tijd gered kunnen worden? Staat er over dit soort incidenten (boot / bemanning niet beschikbaar) ook nog wat in de overeenkomst tussen de kustwacht en de KNRM?


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #33 Gepost op: 7 september 2010, 13:43:31
Even terug naar het voorval. Is er in de buurt van het station voldoende restdekking zodat mensen in nood op tijd gered kunnen worden? Staat er over dit soort incidenten (boot / bemanning niet beschikbaar) ook nog wat in de overeenkomst tussen de kustwacht en de KNRM?
Ja, Binnen 10 kilometer heb je IJmuiden (Koos van Messel) en Zandvoort (Annie Poulisse). Binnen 15 kilometer heb je Egmond. Daar ligt tijdelijk een extra kleine boot. Ook zijn de reddingsbrigades beschikbaar.
Net als dat de vrijwillige brandweer niet altijd in de sterkte staat kan dit ook bij de KNRM gebeuren. Daar is met de verdeling van de stations volgens mij rekening mee gehouden.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #34 Gepost op: 7 september 2010, 13:52:27
Ik bewijs alleen dat het verhaal van mijnheer Brinkman niet klopt. Hij had misschien beter eerst even de KNRM site van Wijk aan Zee kunnen raadplegen, wat ik kan kunnen anderen ook.
En vervolgens ben je onvolledig ;-)
Je vergeet in je lijst de aankomend opstappers, waaronder Peter.
En er staan ook nog lijsten van de plaatselijke commissie en de walploeg.
Verder weet ik niet of dit soort lijsten altijd compleet zijn en of ze geactualiseerd zijn.

En voor de rest vind ik het komma.....rij. Het belangrijkste is dat Wijk aan Zee weer in de sterkte komt.


Highlander

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 172
Reactie #35 Gepost op: 7 september 2010, 15:06:56
Gezien de reacties heb ik besloten nie tmeer te reageren in dit onderwerp! wat positief bedoeld is wordt door bepaalde mensen onderuit gahaald om sensatie te creeren.

groet
Jammer. Weer een gewone huis-tuin-en-keuken KNRM'er weggepest door de gigantische zuigers hier op het forum aanwezig....


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #36 Gepost op: 7 september 2010, 15:30:48
Jammer. Weer een gewone huis-tuin-en-keuken KNRM'er weggepest door de gigantische zuigers hier op het forum aanwezig....

War baseer je deze conclusie op ? Hij wil gewoon hier even verde niets over kwijt en daar kan ik inkomen. De KNRM heeft niet voor niets een voorlichter. Zou hij op alle vragen doodleuk antwoord geven komt Peter in moeilijkheden, er is ongetwijfeld afgesproken dat er niets naar buiten uit mag lekken en daar heeft zijn twitteractie al niet toe bijgedragen.

Als ik hem was hield ik mij ook even gedeisd op dit punt. En over zuigers, het is toch geen propaganda forum waar maar één mening verkondigd mag worden en asjeblieft geen kritische vragen?

Henk


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #37 Gepost op: 7 september 2010, 15:37:38
dit is gebasseerd op mijn reactie en wel degelijk juist. En misschien werkt het bij jullie misschien zo maar we zitten niet bij de FBI dus er is geen verbod op praten over de situatie dan wel zogenoemd uitlekken van informatie. Mijn tweet is ook niet geheim echter wel gericht aan een aantal personen. Gezien jouw website en ervaringen van collega's met jou wil ik verder niet met jou in discussie.

Zoals Ko al aangaf is die website niet up to date en heeft het wel degelijk te maken met bemanningswisselingen / functieverschuivingen. De voorlicther heeft dus wel gelijk.
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #38 Gepost op: 7 september 2010, 15:45:48
dit is gebasseerd op mijn reactie en wel degelijk juist. En misschien werkt het bij jullie misschien zo maar we zitten niet bij de FBI dus er is geen verbod op praten over de situatie dan wel zogenoemd uitlekken van informatie. Mijn tweet is ook niet geheim echter wel gericht aan een aantal personen. Gezien jouw website en ervaringen van collega's met jou wil ik verder niet met jou in discussie.

Zoals Ko al aangaf is die website niet up to date en heeft het wel degelijk te maken met bemanningswisselingen / functieverschuivingen. De voorlicther heeft dus wel gelijk.

In ieder geval ben je dus niet weggepest en dat is mooi.  Dat je geen discussie wil daar kan ik inkomen.  O0 Het is veel leuker discusieren met mensen die het met je eens zijn!

Henk


pmesschendorp

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
  • Mensen redden al 185 jaar! www.knrm.nl
    • Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
Reactie #39 Gepost op: 7 september 2010, 15:47:25
wederom lees je tussen de regels door en mis je de daadwerkelijke boodschap;)
De KNRM redt mensen op zee en op het ruime binnenwater in Nederland. Snel, professioneel en kosteloos.