toelating eisen

Auteur Topic: toelating eisen  (gelezen 15276 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vuurvlieg

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 268
  • Martin
Reactie #30 Gepost op: 18 januari 2005, 13:34:34
ja maar ik hoor van verschilende mensen dat er bij somige regio's alleen een medische keuring wordt gedaan en van andere dat er een medische keuring, conditie test en een psycholigische test is dus raak een beetje in de war :-\

Hmmmm als je hiervan al in de war raakt is het misschien verstandiger om een andere baan te zoeken?
 :D ;D ;)
Martin  Centralist RAC Haaglanden (ex) Vrijwilliger Brandweer Schoolbezoeker Brand Veilig Leven


janneman82

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 4 september 2005, 11:03:45
Morgen is het eindelijk zo ver  ;D
Moet morgen om half 9 s'avonds op de kazerne zijn en krijg dan mijn solicitatie gesprek. Ik hoop dat ik hier door kom want er zijn maar 3 vrijwiligers nodig :'( en er zullen vast wel wat meer hebben gereageerd.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #32 Gepost op: 4 september 2005, 11:44:42
Morgen is het eindelijk zo ver  ;D
Moet morgen om half 9 s'avonds op de kazerne zijn en krijg dan mijn solicitatie gesprek. Ik hoop dat ik hier door kom want er zijn maar 3 vrijwiligers nodig :'( en er zullen vast wel wat meer hebben gereageerd.
gewoon jezelf zijn,en goed motiveren waarom je bij de brandweer wilt.Veel succes,en laat even weten hoe het is gegaan  ;)


firemanr

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 4 september 2005, 17:38:41
Ja, we zijn zeker benieuwd. ;)


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #34 Gepost op: 4 september 2005, 18:07:29
Succes !!


janneman82

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 5 september 2005, 22:33:05
Nou heb het gesrpek gehad, en moet zeggen dat het behoorlijk zweten was :-X moet nu wachten tot vrijdag, krijg dan te horen of ik wordt uitgenodigd voor een medische keuring.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #36 Gepost op: 5 september 2005, 22:34:18
Nou heb het gesrpek gehad, en moet zeggen dat het behoorlijk zweten was :-X moet nu wachten tot vrijdag, krijg dan te horen of ik wordt uitgenodigd voor een medische keuring.
Nou,even duimen dus  ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #37 Gepost op: 5 september 2005, 22:37:51
We hopen allemaal 't beste voor je  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Menneke86

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 401
Reactie #38 Gepost op: 7 september 2005, 23:15:19
Poeh.. Dat wachten dat  is altijd #$*..  ;) Hopen voor je dat je erdoor bent!


janneman82

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 8 september 2005, 12:55:32
Nou zo juist een telefoontje gehad van de brandweer :'( :'( en ik kan het wel vergeten want ik ben overgemotiveerd omdat ik vaak bij brandje's ga kijken en dat is blijkbaar niet goed :-X :'( :'(