Waterongevallenwagens

Auteur Topic: Waterongevallenwagens  (gelezen 196107 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #100 Gepost op: 27 december 2004, 19:31:00
Zit er nou een Duits kenteken op of zie ik dat verkeerd?  ??? ??? ???
En zo ja weet iemand waarom?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #101 Gepost op: 27 december 2004, 19:48:08
nee, dat zie je niet verkeerd, misschien was hij gekocht door een duits bedrijf en daarna verkocht aan nederland en moest hij nog overgeschreven worden
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Foto Joop

  • Gast
Reactie #102 Gepost op: 27 december 2004, 19:57:19
Zit er nou een Duits kenteken op of zie ik dat verkeerd?  ??? ??? ???
En zo ja weet iemand waarom?

Ja, er zit inderdaad een Duits kenteken op, namelijk uit het Kreis Nordhorn. Dat komt omdat de wagen gebouwd is bij Wietmarscher en die zit in Duitsland.  Vermoedelijk is de foto dus genomen vlak na de aflevering van de fabriek, maar nog voor een officiele overdracht. In ieder geval voor de Nederlandse typegoedkeuring.

Groeten,

Joop


Foto Joop

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 27 december 2004, 19:58:27
ok, ok, t zijn niet allemaal sprinters...  :-[

maar waar blijft de foto van de Wo van /Heerenveen...

Rustig maar, ik was er nog even mee bezig. Hier is 'ie dan.

(Trouwens, ga er niet van uit dat 19-704 het roepnummer is.....)

Doei,

Joop

[verwijderd door de admin ivm opschoning]


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #104 Gepost op: 28 december 2004, 09:54:13
Citaat
Trouwens, ga er niet van uit dat 19-704 het roepnummer is.....

Waarom niet?


Rene112

  • Gast
Reactie #105 Gepost op: 28 december 2004, 10:52:18


Waarom niet?

Volgens mij is dit de 19e foto op rolletje nummer 704 dat Joop door zijn camera heeft gejaagd...  ??? ;)

Dan heeft Joop ruim 25.000 foto's gemaakt. En vermoedelijk ook nog vrijwel allemaal van brandweervoertuigen. Of heb je een hele grote familie Joop?  ;D

groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard


Foto Joop

  • Gast
Reactie #106 Gepost op: 28 december 2004, 10:57:49
hahaha  ;D. Nee, deze opname was heus digitaal en hoef je niet met rolletjes te tellen. Bovendien, rolletje 704 heb ik al een paar jaar achter me. :P

En wat ik inderdaad verder nog aan niet-brandweervoertuigen heb gefotografeerd......... Help ik ben de tel kwijt! ::) ::) ::) ::)

Waarom dan 19-704. Dit was een roepnummer, dat vroeger werd gebruikt in Heerenveen en ik moest mijn digi-bestanden een naam geven. Dus deze opname van de WO heeft toevallig nummer 19-7-nogwat  ;)

Doei,

Joop


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #107 Gepost op: 28 december 2004, 11:28:45
Volgens mij mag je als Nederlander niet in Nederland rijden met een auto met Duits kenteken, tenzij je in Duitsland werkzaam bent en dan de kortste weg naar huis ofzo. Is volgens mij een douana regel. Of heeft de brandweer daar ook ontheffing voor? ;).
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #108 Gepost op: 28 december 2004, 11:34:58
Volgens mij mag je als Nederlander niet in Nederland rijden met een auto met Duits kenteken, tenzij je in Duitsland werkzaam bent en dan de kortste weg naar huis ofzo. Is volgens mij een douana regel. Of heeft de brandweer daar ook ontheffing voor? ;).
d,r zal wel ergens een half kladje daarover zijn ja ;D ;D ;D


Eelco

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 28 december 2004, 12:02:22

De WO van brandweer stadsgewest zeeland