Waterongevallenwagens

Auteur Topic: Waterongevallenwagens  (gelezen 194139 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #30 Gepost op: 15 augustus 2004, 12:27:14
Ach Johan waarom al die teksten in de foto's. Je zou ook aan iemand kunnen vragen of je zijn fofo mag gebruiken.
Maar zo werkt het tegenwoordig ze jatte alles van het net.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


jwpots

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 15 augustus 2004, 14:47:48
Ach Johan waarom al die teksten in de foto's. Je zou ook aan iemand kunnen vragen of je zijn fofo mag gebruiken.
Maar zo werkt het tegenwoordig ze jatte alles van het net.
Juist Ton, ze jatten alles van het net. En daar moet je dus je maatregelen voor treffen. Je naam in de foto plaatsen en een dusdanig klein formaat insturen dat het afdrukken van jouw foto's niet loont [lengte van de foto niet groter dan 600 pixels].


888

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 16 augustus 2004, 16:29:43
Ach, nie zo zeuren, ik vind dat je best een foto mag plaatsen, ook al heb je geen toestemming. zolang je maar de bron er bijzet.

maar we dwalen af.....


jwpots

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 16 augustus 2004, 18:24:02
Ach, nie zo zeuren, ik vind dat je best een foto mag plaatsen, ook al heb je geen toestemming. zolang je maar de bron er bijzet.

maar we dwalen af.....


Juist ja, die bron erbij zetten, daar ontbreekt het nog wel eens aan. Vandaar dat ik dus mijn maatregelen neem zoals hiervoor vermeld. Discussie gesloten, want we dwalen inderdaad af.


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2004, 18:46:48
Dit is de enigste in zijn soort in Nedeland. Het voertuig rijdt bij de brandweer Borculo. Het voertuig wordt als het goed is dit jaar nog vevangen.

Het voertuig heeft eerst dienst gedaan bij de ambulancedienst in de achterhoek.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2004, 18:53:24
eigenlijk wel jammer dat hij wordt vervangen,is wel een stoer wagen zo 8)


jwpots

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 21 augustus 2004, 00:49:06
Dit is de enigste in zijn soort in Nedeland. Het voertuig rijdt bij de brandweer Borculo. Het voertuig wordt als het goed is dit jaar nog vevangen.

Het voertuig heeft eerst dienst gedaan bij de ambulancedienst in de achterhoek.
Ton, dan mag je deze foto voor mij afdrukken op formaat 9/13 en 13/18. Mij adres weet je wel. Anders hebben we wel kontakt middels de mail.
Groet Johan


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #37 Gepost op: 22 augustus 2004, 10:35:01
Deze kwam ik in mijn archief tegen. Toch rare mensen die belgen. Bij de brandweer Geel gebruiken ze deze als wo. De duikers zitten tijdens de uitruk in de container. Lekker makkelijk in en uitstappen.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #38 Gepost op: 22 augustus 2004, 10:45:47
En nog een aparte duikbus uit Belgie, de citroen van de brandweer Herentals.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #39 Gepost op: 22 augustus 2004, 10:47:27
Deze kwam ik in mijn archief tegen. Toch rare mensen die belgen. Bij de brandweer Geel gebruiken ze deze als wo. De duikers zitten tijdens de uitruk in de container. Lekker makkelijk in en uitstappen.

of ze worden met container en al te water gelaten ;D ;)