Info gezocht over deze Opel Blitzen

Auteur Topic: Info gezocht over deze Opel Blitzen  (gelezen 1347 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rene112

  • Gast
Gepost op: 7 augustus 2004, 23:30:50
De brandweer Heerhugowaard heeft in het verleden twee Opel Blitzen in gebruik gehad.

Eén voertuig als PM (Personeel-Materieel wagen) uit 1962 met kenteken TN-66-14 opgebouwd door van Leeuwen.

En één als TS HD/LD uit 1968 met kenteken VN-23-54 opgebouwd door Doeschot-Rosenbauer.

Helaas lukt het (tot op heden) nog niet om goede foto's van deze twee voertuigen te vinden  :'(
Ik kom niet verder dan deze zwart-wit foto uit ons archief waar alleen de 'neusjes' op staan.

Wie weet meer ... of kan mij op weg helpen naar goede foto's ?

Alvast bedankt!

groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard




The_Mitch

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2004, 09:44:37
Hay René

Het is wel niet de Blitz van Heerhugowaard, maar vermoedelijk heeft die van jullie er in kleur ook zo uitgezien   ;)

Dit is de Blitz van Middenmeer, in dienst gekomen in 1969 en uit dienst 1986. Kenteken was XV-59-33.

Goed te zien op de foto is, dat men toen nog een stuk minder materiaal op de auto had.

Groetjes Michel


Rene112

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2004, 13:08:49
Hay René

Het is wel niet de Blitz van Heerhugowaard, maar vermoedelijk heeft die van jullie er in kleur ook zo uitgezien   ;)

Dit is de Blitz van Middenmeer, in dienst gekomen in 1969 en uit dienst 1986. Kenteken was XV-59-33.

Goed te zien op de foto is, dat men toen nog een stuk minder materiaal op de auto had.

Groetjes Michel

Over die Opel Blitz van Middenmeer had ik het deze week nog met je neef ;)

Hier een foto (geleend van een site) uit 2002 met de Opel Blitz van Middenmeer.....

Maar nu nog de voertuigen van Heerhugowaard ???

groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard