MMT personeel onderweg naar een incident met particulier vervoer

Auteur Topic: MMT personeel onderweg naar een incident met particulier vervoer  (gelezen 30060 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #10 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:23:08
Ik had van iemand die zelf op de ambulance werkt en hierdoor met ernstig hersenletsel te maken krijgt bij patiënten een andere reactie verwacht  :)

Doe er je voordeel mee!  ;)


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #11 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:55:52


Foto: Wessel Kok 112actueel.nl
 :-X :-X


Vind het wel een mooie actie foto!  O0

Dit was vandaag in Hilversum aan de ambu te zien. De heli van Rotterdam moest daar vanmiddag heen namelijk.  ;)
Brandweer Papendrecht


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #12 Gepost op: 16 oktober 2010, 20:17:23
Ook omstanders geven wel eens een lift per scooter...



Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #13 Gepost op: 16 oktober 2010, 20:21:38
Vind het wel een mooie actie foto!  O0

Dit was vandaag in Hilversum aan de ambu te zien. De heli van Rotterdam moest daar vanmiddag heen namelijk.  ;)

Even de rest van de foto's bekenen op 112actueel, zie ik daar zomaar familie in het geel/groen  0021
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 17 oktober 2010, 17:20:17
Heerlijk al dat speculaas... Je merkt gelijk dat de goedheiligman er weer aan komt. Maxx, hoe trek jij nu al je conclusies als ik vragen mag? Van één foto?

Je weet de snelheid niet, de afstand niet, de situatie niet. Maar alle overige reacties vind je niets zeggend?  ???


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #15 Gepost op: 17 oktober 2010, 17:34:07
Ken het niet zoals het mot, dan mot het maar zoals als het ken. Maar ik stel voor dat alle hulpverleningsdiensten uitgerust worden met een motorhelm...
343, never forget.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2010, 17:34:34
Menig motoragent is geboren met een motor tussen de benen.. Ze rijden beter menig ander motorrijden dus ik zie er geen probleem in?

Hier iemand die als baby al achterop een motor zat 0098 In mijn opzicht kan dit in geval van nood, indien het allemaal gewoon rustig en verantwoord gaat is er echt geen man overboord. En normaal gesproken ben ik altijd erg kritisch met betrekking tot kleding op motoren ;)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #17 Gepost op: 17 oktober 2010, 18:07:54
Strafuitsluitingsgrond noodtoestand? ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #18 Gepost op: 17 oktober 2010, 18:54:21
Maar ik stel voor dat alle hulpverleningsdiensten uitgerust worden met een motorhelm...

Ja en een abseilsetje (je weet maar nooit), een motorpak, motorhandschoenen, skilatten etc... want in je 40-jarige loopbaan zou het een keer voor kunnen komen dat..... ::)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #19 Gepost op: 17 oktober 2010, 18:59:59
skilatten

Ik dacht dat ze gewoon de rotorbladen van die helikopter af konden schroeven en vervolgens onderbinden.... Langlaufen yeehaa!.....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.