GRIP 3 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw Staalwijk - Dronten 08-11-2010

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw Staalwijk - Dronten 08-11-2010  (gelezen 22844 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Bedankt voor de berichten  :). Heeft iemand al uitsluitsel welke GRIP niveau het geweest is?
Gezien het feit dat afgaan WAS-palen automatisch GRIP 3 is, zal het dus GRIP 3 zijn geweest.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Gezien het feit dat afgaan WAS-palen automatisch GRIP 3 is, zal het dus GRIP 3 zijn geweest.

We hebben alleen een twitter bericht dat het WAS geactiveerd is. Nergens in de nieuwsberichten lees ik het terug.  ;)


bezoeker

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Denk je echt dat een centralist alles intypt ::) ??? De CPA had opgeschaald naar GRIP 3, de brandweer naar GRIP 2. Maar omdat GRIP multidisciplinair is zou er bij de brandweer ook GRIP 3 moeten staan. Verder is het zo dat WAS-activering automatisch GRIP 3 is, dus om nu maar weer te roepen dat het een fout op de meldkamer is :-X

Ik was de dienstdoende Centralist was een klein type foutje was gewoon grip 3


bezoeker

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Was je bij de meldkamer ten tijde van het volgens jou 'intypen' van de melding?  :-\

Precies, en daarom zijn bovenstaande speculaties inderdaad erg ongewenst!

Goed bezig mannen een cetralist ka ok wel eens een type (v)foutje maken.

Hahah

Maar het was weer lekker druk voor mij op de RAC
Vorige week ook al dat incident met biddinghuizen gehad ( auto met 11 slachtoffers)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993

Goed bezig mannen een cetralist ka ok wel eens een type (v)foutje maken.

Hahah

Maar het was weer lekker druk voor mij op de RAC
Vorige week ook al dat incident met biddinghuizen gehad ( auto met 11 slachtoffers)


Maar was het nu GRIP 3 of 2?  :) 8)


bezoeker

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
We hebben alleen een twitter bericht dat het WAS geactiveerd is. Nergens in de nieuwsberichten lees ik het terug.  ;)

We hebben 1 waspaal geactiveerd in Dronten

Groeten


Raymond Bayard ( ps ik twitter ook)
Centralist Meldkamer Flevoland


bezoeker

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Ook is er rond 09:30 uur een sms-alert uitgegaan:

Sirene inderdaad afgegaan


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Ach iedereen maakt wel eens een foutje. Om onderstaand fragment uit een nieuwsbericht op de vorige pagina moest ik ook even lachen...  0021


(...)
De brandweer kon voorkomen dat een productiebedrijf dat in een aanpalende loods zat, gespaard bleef, (...)


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Het verbaast mij dat er zelfs bijstand vanuit Amsterdam-Amstelland was, terwijl er uit IJsselland helemaal geen voertuigen gealarmeerd zijn. Kampen ligt bijv. ongeveer even ver weg als Elburg en had met gemak een TS kunnen leveren.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Eerst even goed kijken waar de assistentie vanuit Amsterdam-Amstelland uit bestond voor je je verder verbaast, het ging namelijk alleen om de AGS, Flevoland heeft geen eigen AGS, indien nodig komt de AGS van  A-A, soms in de Noord-Oostpolder de AGS van IJsselland.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!