GRIP 3 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw Staalwijk - Dronten 08-11-2010

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer grote brand Bedrijfsverzamelgebouw Staalwijk - Dronten 08-11-2010  (gelezen 22832 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Maar was het nu GRIP 3 of 2?  :) 8)


Ik was de dienstdoende Centralist was een klein type foutje was gewoon grip 3


 ::) (even lettend op de tijden...)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
p2kflex
17:49:01 08-11-10GROUP-1Prio 2:Staalwijk 62 Dronten aflos ploeg Biddinghuizen
0700303BRW Dronten (Swifterbant) (Kazernealarm)
0700370BRW Dronten (Swifterbant) (Blusploeg)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Eerst even goed kijken waar de assistentie vanuit Amsterdam-Amstelland uit bestond voor je je verder verbaast, het ging namelijk alleen om de AGS, Flevoland heeft geen eigen AGS, indien nodig komt de AGS van  A-A, soms in de Noord-Oostpolder de AGS van IJsselland.
Had ik gezien. Opmerking over de tankautospuit was niet gerelateerd aan de bijstand van A-A. Toch vond ik het bijzonder :) Had het idee dat de AGS van IJsselland dichterbij zou zijn, maar dat ligt natuurlijk ook aan waar de dienstdoende AGS woont. Degene die ik ken woont in Kampen, ik ging dus even daar van uit.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Tijgernest

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,805
Had ik gezien. Opmerking over de tankautospuit was niet gerelateerd aan de bijstand van A-A. Toch vond ik het bijzonder :) Had het idee dat de AGS van IJsselland dichterbij zou zijn, maar dat ligt natuurlijk ook aan waar de dienstdoende AGS woont. Degene die ik ken woont in Kampen, ik ging dus even daar van uit.

De woonplaats van een AGS is niet relevant. Binnen Flevoland is de Flevopolder voor de AGS van Amsterdam Amstelland en de Noord-Oostpolder voor de AGS van Rijn-IJssel-Vecht.
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter


Tijgernest

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,805
Het verbaast mij dat er zelfs bijstand vanuit Amsterdam-Amstelland was, terwijl er uit IJsselland helemaal geen voertuigen gealarmeerd zijn. Kampen ligt bijv. ongeveer even ver weg als Elburg en had met gemak een TS kunnen leveren.

Niet alleen de AGS van Amsterdam Amstelland is gealarmeerd. Men heeft ook bijstand gevraagd van de logistieke eenheid (BRON) van Amsterdam Amstelland, voor de koek- en zopie (en de toiletten in brandweerstriping, de Gator en nog meer leuks, wanneer die erbij worden gevraagd). Ik heb de BRON vervolgens echter niet op plaatjes gezien?
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
23:37:30 08-11-10: PRIO 2 : 242 STAALWIJK 62 DRONTEN 8251JX NABLUSSEN
[FLE] Regio 25 - Flevoland
Urgentie : [MIDDEL]
[0700301] Kazernealarm Dronten
[0700320] Blusgroep-2 Dronten
[0700001] Monitorcode Brandweer


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Niet alleen de AGS van Amsterdam Amstelland is gealarmeerd. Men heeft ook bijstand gevraagd van de logistieke eenheid (BRON) van Amsterdam Amstelland, voor de koek- en zopie (en de toiletten in brandweerstriping, de Gator en nog meer leuks, wanneer die erbij worden gevraagd). Ik heb de BRON vervolgens echter niet op plaatjes gezien?

Deze?

[img width=700 height=466]http://www.112kampen.nl/fotomap/08-11-2010%20Zeer%20grote%20brand%20Dronten/tn_grip%202%20Uitslaande%20brand%20%20Dronten%20099.JPG[/img]

[img width=330 height=495]http://www.112kampen.nl/fotomap/08-11-2010%20Zeer%20grote%20brand%20Dronten/tn_grip%202%20Uitslaande%20brand%20%20Dronten%20101.JPG[/img]
http://www.112kampen.nl/nieuws/214/grote_brand_verwoest_bedrijven_in_dronten/