Project Watersave (Internationaal optreden bij overstromingen)

Auteur Topic: Project Watersave (Internationaal optreden bij overstromingen)  (gelezen 15362 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest11765

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:19:34
klopt, volgens mij iemand van reddingsbrigade wassenaar...... of was het strand politie scheveningen......


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #41 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:55:42
Werken er ook verpleegkundigen in het team? Lijkt me wel een toegevoegde waarde mocht dit er nog niet zijn.
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


Lifequard Texel

  • EHBO/Reddingsbrigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • Leeuwarden
Reactie #42 Gepost op: 6 augustus 2012, 18:04:54
Even aan het spitten geweest en antwoord gevonden in de openingspost van dit draadje...

De Nederlandse reddingswerkers zijn afkomstig van politie, brandweer, ambulancedienst en reddingsbrigade en zijn allen ervaren in het optreden als hulpverlener op het water.
Strandwacht / Zweminstructeur EHBO-er / AED-bediener Preventiemedewerker / Hoofd Bedrijfshulpverlening Schipper KWS standby boot


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #43 Gepost op: 8 augustus 2012, 13:52:47
klopt, volgens mij iemand van reddingsbrigade wassenaar...... of was het strand politie scheveningen......

Meerdere mensen van het strand detachement en verschillende brigades uit de regio ;)


Reddertje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #44 Gepost op: 23 oktober 2012, 09:43:34
Het is een goed team.
Allemaal erg gedreven hulpverleners met kennis en kwaliteit.
Het zou niet leuk zijn voor de mensen om wie het gaat maar een inzet zou goed zijn om alle kennis en kunde in de praktijk te brengen.