Aannemers t.b.v. Incident Management

Auteur Topic: Aannemers t.b.v. Incident Management  (gelezen 14628 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #10 Gepost op: 21 november 2010, 17:34:59
In de regio Haaglanden en Rijnmond wordt onder andere gewerkt met de Vermeulen Groep http://www.vermeulengroep.com


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #11 Gepost op: 22 november 2010, 21:20:36
In de regio Haaglanden en Rijnmond wordt onder andere gewerkt met de Vermeulen Groep http://www.vermeulengroep.com

Nee, dus NIET! Vermeulen is de aannemer voor onderhoud.

Zoals je hierboven kunt lezen is Wilchem de IM aannemer in Zuid Holland.
Er wordt hier gesproken in het eerste bericht over onder-aannemer, maar Wilchem en de andere zijn aannemers. Dat is een wezenlijk verschil.

Daarnaast, zou het kunnen zijn dat de bots niet gekeurd is als vrachtwagen. Dan hoeft hij ook niet begrenst te zijn. Of dit ook bij de desbetreffende bots zo is, weet ik uiteraard niet.
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 22 november 2010, 21:25:57
Er wordt hier gesproken in het eerste bericht over onder-aannemer, maar Wilchem en de andere zijn aannemers. Dat is een wezenlijk verschil.

Om die reden heb ik de topictitel maar even aangepast :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #13 Gepost op: 22 november 2010, 22:22:02
Den Bosch en omgeving, Heijmans die dat doet.. zelfde wagen kwa materiaal(auto-drip, lampjes enz..) alleen dan wit met oranje strepen...

edit foto:

een van de wagens foto: Heijmans.nl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #14 Gepost op: 22 november 2010, 23:45:08
Die staat ook in verkeersregelaar voertuigen :)

Van Der Linden verkeerstechniek heeft (sinds kort?) een eigen afdeling verkeersregelaars.
Op de voertuigen staat de tekst 'Traffic Control'.

Ze rijden onder andere met Rijkswaterstaat-achtige Pick-ups (Ford Ranger), inclusief DRIP en camera. De camera is net achter de cabine te zien. De camera en DRIP staan op een hydaulisch statief (net zoals bij Rijkswaterstaat dus).




Dienst:                    Van Der Linden Verkeerstechniek
Roepnummer:                nvt
Soort voertuig:            Begeleidingsvoertuig
Merk en type:              Ford Ranger
Overige bijzonderheden:    Auto-DRIP en camera. AED aan boord.



Ook wordt gebruik gemaakt van Honda motoren






Dienst:                    Van Der Linden Verkeerstechniek
Roepnummer:                nvt
Soort voertuig:            Motorfiets
Merk en type:              Honda ST1300A Pan European
Overige bijzonderheden:    Uitgerust met camera. Uitgebreid voorzien van LED verlichting.


In het zuiden van het land rijdt dacht ik ook nog een bedrijf met wagens die er uitzien als RWS wagens. Dezelfde gele basiskleur en de groene striping die RWS een aantal 'generaties' geleden gebruikte. Wie iemand welk bedrijf dat is?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #15 Gepost op: 23 november 2010, 17:29:53
Van Deuveren rijdt met de vaalgele kleur met groene striping. Van Deuveren is bekend van tekstkar.nl en nog wat van die leuke spullen voor langs en boven de weg  098uo

Overigens betreft het IM-werk niet alleen maar aannemers; er zijn wel degelijk ook onderaannemers actief. Sommige IM-bedrijven voeren de taken rechtstreeks voor RWS uit, andere bedrijven zijn om verschillende redenen weer gecontracteerd door de hoofdaannemer. Zo is of was Heijmans ook de hoofdaannemer voor Twente, maar wordt of werd dit altijd uitbesteed aan een lokale partij (Olde Kalter) omdat deze beter aan de 45-minuten regel kan voldoen. Ik weet niet hoe de exacte lijn op dit moment ligt.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #16 Gepost op: 23 november 2010, 18:42:37
Nee, dus NIET! Vermeulen is de aannemer voor onderhoud.

Zoals je hierboven kunt lezen is Wilchem de IM aannemer in Zuid Holland.
Er wordt hier gesproken in het eerste bericht over onder-aannemer, maar Wilchem en de andere zijn aannemers. Dat is een wezenlijk verschil.



Wat ik begreep van een collega wordt Vermeulen `s nachts opgeroepen bij aanrijdingen waarbij de vangrail beschadigd is en direct gerepareed moet worden. Zij komen dan TP met o.a. een BOTS.
Ik dacht dat de toppicstarter hier ook naar refereerde daar Vermeulen dus ook de afzetting etc doet.
Blijkt dus een ander verhaal.

PS :Zonder hoofdletters begrijp ik de zin ook.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #17 Gepost op: 24 november 2010, 11:34:39
Den Bosch en omgeving, Heijmans die dat doet.. zelfde wagen kwa materiaal(auto-drip, lampjes enz..) alleen dan wit met oranje strepen...

edit foto:

een van de wagens foto: Heijmans.nl

Deze heren die in deze auto rijden hebben helemaal niks te vertellen in de lijn van IM+,de WIS blijft aanspreekpunt en niet een aannemer die denken van wel.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #18 Gepost op: 24 november 2010, 11:46:30
Deze heren die in deze auto rijden hebben helemaal niks te vertellen in de lijn van IM+,de WIS blijft aanspreekpunt en niet een aannemer die denken van wel.

Heijmans wil toch alles overnemen mbt het onderhoud, aansturing en afhandeling op de (rijks)wegen? Dan zijn toch de WIS'en niet meer nodig?


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #19 Gepost op: 27 november 2010, 03:00:07
Heijmans wil toch alles overnemen mbt het onderhoud, aansturing en afhandeling op de (rijks)wegen? Dan zijn toch de WIS'en niet meer nodig?

Ik heb begrepen van  xcd(c:f) dat jij goed kan dromen en ik zeg vooral lekker door dromen met die gedachte 098uo
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT