Weerspannig persoon door politie uit bus gehaald - Haarlem 14-11-2010

Auteur Topic: Weerspannig persoon door politie uit bus gehaald - Haarlem 14-11-2010  (gelezen 15147 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
http://www.youtube.com/watch?v=U3czB_9-x0U&feature=player_embedded#t=5m10s

Dit filmpje zal nog wel veel stof tot discussie opleveren.

Wat er ook van zei.... wat een stelletje eencelligen loopt er omheen te blaten zeg.


Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1 Gepost op: 14 november 2010, 18:50:28
hmm, ja. Ik vind het altijd wel prettig om afgeschermd te werken en werkruimte te hebben............ Blijft lastig om te gaan aanhouden terwijl er etterbakken om heen staan. Iemand enig idee welke stad dit was??

Blijft lastig oordelen omdat je niet precies kan horen wat er gezegd word.(buiten de dombo's die er om heen staan).

Vooral de blonde ### in het filmpje, zij gaat absoluut voor de titel meest kansloze vrouw 2010.

gr
Mike


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #2 Gepost op: 14 november 2010, 18:53:05
Dit filmpje zal nog wel veel stof tot discussie opleveren.

Wat er ook van zei.... wat een stelletje eencelligen loopt er omheen te blaten zeg.
Aan de reacties te lezen gaat het om deze:

Buspassagier verwondt vier agenten
In Haarlem heeft een 22-jarige buspassagier vanmorgen vier agenten verwond. Dat gebeurde toen ze de man aan wilden houden omdat hij in de bus zat te eten.

De man was al door beveiligers van busbedrijf Connexxion aangesproken op zijn gedrag, maar hij weigerde mee te werken en de bus te verlaten. Toen politieagenten de beveiligers te hulp schoten, verzette de man zich hevig tegen zijn aanhouding en sloeg hij de agenten in hun gezicht.

De 20-jarige broer van de man en andere buschauffeurs bemoeiden zich met de situatie in de bus. Uiteindelijk moest er een politiehond aan te pas komen om de man te kunnen arresteren.
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/14/binnenland/buspassagier-verwondt-vier-agenten.xml

Tja, uitdaging voor de agenten om in zo'n omgeving iemand te arresteren. Verder weinig op aan te merken, zo willen het toch graag in Nederland. Maar aan de omstanders te horen alleen als het ons uit komt...


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #3 Gepost op: 14 november 2010, 19:09:06
Na de eerste 30 sec. hield ik het niet meer vol, heb het filmpje dus niet afgekeken. Als de politie iets wil van bepaalde mensen in betreffende bus: hup, die bus uit ermee. Buiten praten. Of niet?  :)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #4 Gepost op: 14 november 2010, 19:31:57
Voor zover ik het kan beoordelen wordt die vent aan de praat gehouden tot er voldoende backup is.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #5 Gepost op: 14 november 2010, 19:35:05
Na de eerste 30 sec. hield ik het niet meer vol, heb het filmpje dus niet afgekeken. Als de politie iets wil van bepaalde mensen in betreffende bus: hup, die bus uit ermee. Buiten praten. Of niet?  :)

Vrijblijvende tip: kijk het filmpje af...


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #6 Gepost op: 14 november 2010, 19:36:33
Voor zover ik het kan beoordelen wordt die vent aan de praat gehouden tot er voldoende backup is.

Denk dat je gelijk hebt. Heb het filmpje toch even afgekeken (mede na het ontvangen van een PM)

Maar bij mij reist dan de vraag: waarom is die microfoon van die bus niet ter hand genomen en heeft men een ieder gesommeerd de bus te verlaten? Wat een kippenhok, daar moet je als agent niet in willen werken.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #7 Gepost op: 14 november 2010, 19:38:59
Zag ik het nou trouwens goed dat die donkere jongen die als eerste een klap gaf, daarna de agent die hem met de gummiknuppel slaat in diens gezicht trapt, waarna die agent dat been vasthoudt zodat de politiehond (die je bijna niet ziet) er vol in kan bijten?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #8 Gepost op: 14 november 2010, 20:18:14
Eerste gedachte: waarom is niet eerst de hele bus leeggehaald?

Heb je in ieder geval alle ruimte......
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 14 november 2010, 20:23:35
Die man zegt het precies goed: 'De maatschappij ben jij' en vervolgd met ' De maatschappij is niks in Nederland'
Daar ben ik het mee eens.

Ps: ik hoop dat de Politiehond die vent goed gebeten heeft, want als je een politieman in zijn gezicht trapt, dan mag je van mij op die manier beloont worden O0