Begeleiding uitzonderlijk vervoer / Convoi Exceptionnel

Auteur Topic: Begeleiding uitzonderlijk vervoer / Convoi Exceptionnel  (gelezen 62344 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #40 Gepost op: 5 februari 2011, 12:52:27
Je ziet op het filmpje ook niet of de verkeersregelaars toevallig het verkeer langs die kant van de rotonde loodsen ;) .

Daar moet ik je dan wel gelijk in geven, maar toch is mijn vermoeden... :-X
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #41 Gepost op: 5 februari 2011, 15:56:01
Je ziet op het filmpje ook niet of de verkeersregelaars toevallig het verkeer langs die kant van de rotonde loodsen ;) .

als dat zo is wordt er wel heel "krap" geregeld als ik dat zo zie.
denk dat het (zoals zovaak) gewoon ongeduldige verkeersdeelnemers waren die de gok namen
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


sylvester1986

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 11 juli 2011, 18:32:02


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #43 Gepost op: 11 juli 2011, 23:11:20
Er zijn niet voor niets figuren die het presteren om achter op een botsabsorber met zo'n enorme lichtpijl te knallen!

In zestien jaar tijd dat ik op zo'n ding mag rijden heb ik nu 7 ongevallen gehad. En de tienpunter voor het meest gegeven reactie is...............


Inderdaad "ik zag je niet" waarop ik steevast antwoord "Hans anders heeft aanbiedingen"

Mijn auto is qua verlichting niet over het hoofd te zien, p7000 zwaailampbalk met 8 draaiers en 10 spiegels daarnaast nog twee led flitsers in de gril. Achterop vier led flitsers voor het achteroop komende verkeer. Echter heb ik nooit zoveel last van de mensen die mij niet zien, meer van de mensen die redeneren "weer zo'n klojo die de vluchtstrook neemt zonder reden". En sorry heren die ik nu tegen de schenen schop, het helpt niet als men blauw of amber ziet dat vervolgens de afrit neemt en zonder signalering verder gaat dat verergerd de situatie voor de wel onderweg zijnde naar mensen. Ik weet dat jullie het mogen maar hoe vaak je niet de reactie krijgt, van mensen die je vraagt waarom ze je blokeren, jij moet zeker ook naar de afrit.

Maar on topic, rood.... bull. Blauw voor onderweg naar ongevallen waarbij je gewenst bent als HV voertuig ja dat wel. Maar ik zou liever handhaving zien, dan maar 1 of 2 motoren die achter secundaire HV'rs aanrijden. En het liefst nog op beeldmateriaal om te laten zien dat er tegen op getreden wordt, want nu denkt men dat het gewoon mag.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


sylvester1986

  • Gast


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #45 Gepost op: 18 augustus 2011, 19:56:56
Universal Transport, Maxtrans und Brandt & Wangler Schwertransporte
User: Karkie112

Cool, alleen die knipperende koplampen aan het begin vind ik wel een beetje overdreven.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 19 augustus 2011, 01:56:58
Ja, die zijn echt teveel van het goede. 98uiye


Bergnet67

  • Takelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #47 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:35:53
Ik zie vaak die trekkers rijden met een heel mooie dakspoiler en daar voor twee heel kleine zwaailampjes. En die staan dan de hele weg aan,niemand die ze ook maar ziet van achter of je moet in een helikopter zitten. :-\


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #48 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:48:42
Cool, alleen die knipperende koplampen aan het begin vind ik wel een beetje overdreven.

Dat is een vtg van de polizei. O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 20 augustus 2011, 09:26:11
Dat is een vtg van de polizei. O0
Klopt op o.a. 2:20 zie je dat duidelijk ;)