Hulpverleningsvoertuigen in Bulgarije

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen in Bulgarije  (gelezen 1755 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Gepost op: 21 augustus 2004, 16:46:37
Ik heb de afgelopen week lekker doorgebracht in Bulgarije. Wat foto's van hulpverleningsvoertuigfoto's:


Een van de modernere politieauto's, een peugeot 306. De meesten politiemensen moeten het in dit land met minder materiaal stellen:



Afgedankte Duitse ambulances zijn zeer populair. Deze Mercedes-Benz Vario kwam ik tegen in Sunny Beach, het grootste toeristen-resort van Bulgarije:



En nog zo eentje, dit keer in de havenstad Burgas:



De tegenstrijdigheden bij de politie zijn groot, erg groot. Je kunt een afgedankte Lada meekrijgen:



Of een modernere wagen, dit keer een Opel Astra G, opzich niet echt iets mis mee.



Vooral die lichtbalk is erg gaaf, mogen ze van mij zo op elke politiewagen hier in Nederland monteren, wat een stoer ding:



En tot slot de Luchthavenbrandweer van Varna. Ik zeg maar beter niets, de foto spreekt boekdelen:



Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2004, 18:36:46
Het eerste pilitie voertuig lijkt sterk op een frans voertuig, zelfs de lichtbalk is een model zoals je ze overal in frankrijk op de politie voertuigen terug vind.

ffemt19
Go home we got it !!!  We finish what others can't


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2004, 22:55:00
Dat eerste voertuig is een Frans politievoertuig (zelfde lichtbak, zelfde lettertype/logo) met een Bulgaars kenteken.