Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam  (gelezen 349132 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #100 Gepost op: 29 juli 2011, 12:08:25
En die balk zou dan weer afkomstig zijn van sarco electronics, die toevallig ook de balk voor baus produceerd.
http://www.ambulancetoday.co.uk/downloads/fleet_examples.pdf (de 2e pagina gaat over sarco, die ook voor profile levert)
Er werd me via PM uitgelegd dat Amstra deze balk heeft ontwikkeld in samenspraak met de VZA, maar dat vind ik toch wel kort door de bocht. Naar mijn mening hebben ze gewoon een bestaande balk besteld en gemonteerd.
Dit zie je ook bij de achterste lichtbalk van miesen en de system strobels van groningen, die zijn ook hetzelfde.

Ik heb de foto's gister nog eens goed vergeleken met de buitenlandse baus ambulances en dan blijkt dat de balk achterop wel verschillend zijn, de buitenlandse ambu's hebben op die balk twee grote geintegreerde werklampen, en dat heeft de system strobel niet. Maar bij die voorste balk zie ik de verschillen nog niet duidelijk, misschien moet ik daar meer foto's van zien.

Dutch reque vehicles is importeur van baus ambulances, en ik hoop niet dat zei een baus sprinter gaan leveren op de NL markt, want dan zie ik het verschil niet meer, of ik zie het pas na lang zoeken. 098uo


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #101 Gepost op: 29 juli 2011, 12:23:41
Ik ben wel aan het zagen over die buitenlandse baus ambulances. misschien ook maar even een foto plaatsen met de vermelding erbij ''zoek de verschillen''  0098
foto uwe peterson



ROBMARELKO

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #102 Gepost op: 29 juli 2011, 12:37:18
Zijn spoilers van Sarco--> gemodificeerd door de KoDe group (importeur), komt een berg licht in! >:D 098uo


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #103 Gepost op: 29 juli 2011, 12:58:08
Er komen er hier in totaal 9 van. ;)

Direct al 9?
Ik begreep dat er 1 kwam die de komende tijd op alle posten komt te staan, zodat een ieder zijn/haar verbeterpunten kan doorgeven.
Maar zal me niks verbazen als ze zonder uit te proberen meteen al tig bestellen...


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #104 Gepost op: 29 juli 2011, 13:01:43
1 ding is zeker, zonder striping ziet ie er al top uit  O0


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #105 Gepost op: 29 juli 2011, 13:09:11
1 ding is zeker, zonder striping ziet ie er al top uit  O0

Tja, gelukkig een persoonlijk mening en geen feit!  ::) :-X


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #106 Gepost op: 29 juli 2011, 13:15:59
Apart is het wel ... Toen er in het begin werd gesproken over Mercedes Sprinter ambu's bij de VZA heb ik van iemand een lijst gehad met alle optie's en dergelijke. Daar werd gesproken over W&G Zirkon signalering op een (volgens mij) gelijk voertuig aan wat de Connexxion nu landelijk heeft rollen .... Moet zeggen dat ik dit dan weer een (optisch) tegenvallertje vind  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #107 Gepost op: 29 juli 2011, 13:56:08
Direct al 9?
Ik begreep dat er 1 kwam die de komende tijd op alle posten komt te staan, zodat een ieder zijn/haar verbeterpunten kan doorgeven.
Maar zal me niks verbazen als ze zonder uit te proberen meteen al tig bestellen...
Mij werd verteld dat de oude chevy's die er nog rijden vervangen worden voor die nieuwe sprinters.. en dat waren er meteen 9. Ze hadden er al wel moeten zijn, maar wat de datum was dat ze zouden aankomen was nog niet bekend..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #108 Gepost op: 29 juli 2011, 15:55:37
Mij werd verteld dat de oude chevy's die er nog rijden vervangen worden voor die nieuwe sprinters.. en dat waren er meteen 9. Ze hadden er al wel moeten zijn, maar wat de datum was dat ze zouden aankomen was nog niet bekend..

Ik heb het al eerder aangehaald, er wordt van alles besproken en gezegd... De officiële berichten geven aan dat er éérst één auto langs alle posten gaat om alle kinderziekte's er uit te halen voordat er nog meer afgebouwd worden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #109 Gepost op: 30 juli 2011, 00:01:06
er gaat er idd een langs alle posten de rest word in groffen lijnen gewoon door gebouwd
ACH & HBT