Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam  (gelezen 349175 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 11 december 2010, 16:19:05
Bas, misschien zou je jezelf eerst eens wat moeten verdiepen in de materie, voordat je allerhande gokpogingen gaat doen, want dit klopt óók niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #21 Gepost op: 11 december 2010, 17:34:28
hahaha idd de 181 is naar amsterdam voor reparatie aan koel systeem en we hebben de 185 er weer even voor terug gekregen.
de 185 word mogelijk een leen voertuig voor alle posten indien er een voertuig weg is voor onderhoud.
Nu nog wel makkelijk omdat deze auto ook nog is voorzien van de communicatie met de CPA van kennemerland

Ha oké, bedankt! 3hj
Kunnen we op Post Hoofddorp, in navolging van de GGD en Connexxion, wellicht binnenkort ook een BLS-/Zorgambulance verwachten? Of blijft het een auto minder?
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #22 Gepost op: 11 december 2010, 21:37:25
Alle oude chevrolets GMX 600 van de VZA worden binnenkort vervangen door deze ambulance:


Bron: 112voertuigen.punt.nl

Dit hebben meerdere mensen bevestigt die bij de VZA werken

op 1 of andere manier is het niet mogelijk op deze manier te linken vanaf mijn site  ;) , maar dat geeft niet. daarom heb ik hem even upgeload
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #23 Gepost op: 12 december 2010, 00:20:42
Bas, misschien zou je jezelf eerst eens wat moeten verdiepen in de materie, voordat je allerhande gokpogingen gaat doen, want dit klopt óók niet  
Die medewerkers bij de VZA zuigen toch niet zomaar alles uit hun duim ?  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 12 december 2010, 01:50:09
Die medewerkers bij de VZA zuigen toch niet zomaar alles uit hun duim ?  ;)

Blijkbaar wel, de Amstra containers worden het niet, en de Delfis wordt het ook niet ... Dus je informatie klopt gewoonweg niet ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #25 Gepost op: 12 december 2010, 18:08:01
Laten we het gewoon afwachten.  :) Is er al iets bekend over de bestelling van Ambulances?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Bart S

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 13 december 2010, 08:30:57
Laten we het gewoon afwachten.  :) Is er al iets bekend over de bestelling van Ambulances?

Ja hoor, bij de 'insiders' wel ;). Ik zou zo rond eind januari/begin februari maar eens gaan opletten in Amsterdam....

Bart (houdt de spanning er nog even in)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #27 Gepost op: 13 december 2010, 11:28:46
Even zien

- Het zou een Mercedes worden

- A'dam rijd al jaar en dag voertuigen van de vries in Hoogenveen

- En A'dam heeft als proef een aantal Tyche ambulances van de Vrie

Zou het een Mercedes Sprinter met Binz opbouw worden die door de Vries geleverd word? (de Vries is Binz importeur)


Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #28 Gepost op: 13 december 2010, 13:38:46
Zou het een Mercedes Sprinter met Binz opbouw worden die door de Vries geleverd word? (de Vries is Binz importeur)

Nee.
Never underestimate the power of stupid people


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #29 Gepost op: 13 december 2010, 15:26:20
Dus geen Binz, system strobel(amstra) of ambulanzmobile(delfis)

dan blijft er nog over Wietmarscher, toevallig dat er in brabant, zeeland en limburg 57 Wietmarscher ambu's geleverd zijn. Appart, die 57 ambu's zijn via de Graaff of in samenwerking met de graaff geleverd en laat VZa nou net een paar keer een ovd auto hebben gehuurt bij de Graaff(Nissan X-trail en Suzuki Swift).

nouw de Vries kan zijn tent wel sluiten, niemand die nog een chevy besteld en de VW T5 Tyche kom ik nu ook niet echt vaak tegen.

t zou ook nog een Miesen sprinter kunnen worden, die zijn er een paar aan Rottderdam Rijnmond verkocht

Het lijkt me toch niet dat ze ineens met een vreemde buitenlandse opbouw komen, maar je weet maar nooit met conexion daar gaat het gewoon om de centen en wie het goedkoopste kan leveren