Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam  (gelezen 349107 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #60 Gepost op: 3 april 2011, 17:48:15
Vanmiddag om 12.00uur was het dan EINDELIJK zover, de eerste echte gele sprinter voor de VZA is op de Karperweg aangekomen...... T is even wennen maar strak en mooi zijn ze zeker, vooral met z'n bling bling Bullbar!!!

Foto's volgen!!!
1 April ha-ha
Was van het weekend op de post en daar wisten ze van niks ? xD


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #61 Gepost op: 3 april 2011, 22:03:43
1 April ha-ha
Was van het weekend op de post en daar wisten ze van niks ? xD

Oh, maar dat kan zomaar.... wij kunnen namelijk niet in de garage waar gesleuteld wordt...  maar dat het vrijdag 1 april was maakt dat ik toch niet ga vragen morgen, als ik er toevallig kom zal ik eens een blik werpen aan de overkant ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #62 Gepost op: 12 april 2011, 19:05:20
Is er ook een 'reden' dat de 13-106 hier zovaak rond rijd? Zie heel veel meldingen van deze ambulance in Waterland, Purmerend en omstreken..
Bart nog even terugkomend, op jou reactie. Is er nou al wat meer bekend over die nieuwe VZA Ambu's? Deze zouden naar verwachting in begin maart aanwezig zijn. Maar er rijd nog niks.. ::)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Bart S

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 12 april 2011, 21:22:38
Klopt! Er is wat vertraging in de planning helaas. Een nieuwe datum kan ik nog niet geven, maar ik voorspel dat het het wachten waard zal zijn!


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #64 Gepost op: 13 april 2011, 15:59:59
Oke en waar zullen de ambulances geplaatst worden, ook in Purmerend? Zoja hoeveel? En weet jij ook wat er met onder ander de 13-198 gaat gebeuren, en de overige oude chevy's?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #65 Gepost op: 16 april 2011, 12:36:11
Bart bijna alles is mooi aan die nieuwe ambu's alleen de zwaailichten moeten jullie nog ff wat aan doen als commissie hoor want wat er nu op tekening staat is niks we lijken de RAVU wel maar dan in t groot hahahaha
ACH & HBT


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #66 Gepost op: 16 april 2011, 16:16:13
Moeten ze nog gebouwd worden de ambu's?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #67 Gepost op: 16 april 2011, 18:23:40
Moeten ze nog gebouwd worden de ambu's?

Damn ... In plaats van zo ontiegelijk zenuwachtig reageren op elke post ... Wacht af en ga het zien ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 18 april 2011, 20:34:57
Bart bijna alles is mooi aan die nieuwe ambu's alleen de zwaailichten moeten jullie nog ff wat aan doen als commissie hoor want wat er nu op tekening staat is niks we lijken de RAVU wel maar dan in t groot hahahaha

Ha F! Ik vond het er juist wel mooi uitzien... Volgens mij komen ze er niet helemaal in te liggen. Wat zou je anders willen zien?

@volvodinges: nog even afwachten. Het eerste testvoertuig zal langs alle posten rouleren.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #69 Gepost op: 20 april 2011, 12:22:22
Ha Bart.

Het is ook maar een tekening waar we een indruk van hebben gekregen wie weet is de praktijk een topper...
We wachten rustig af als die blauwe dingen erop maar nut hebben daar gaat het om, niet wie wat mooi vind toch.
We wachten rustig af, al worden we rustig ongeduldig binnen de org. gezien er her en der het een en ander tijdelijk even buiten dienst is
ACH & HBT