Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam  (gelezen 349266 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EvD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #410 Gepost op: 29 februari 2012, 22:38:11
Ja, maar die worden ook aangestuurd door de MKA Kennemerland.

Daar heeft er niets mee te maken... Het heeft met het nummer van de veiligheidsregio te maken.. Drenthe, Friesland en Groningen hebben ook 03-, 02, en 01-.. Zawa autos horen gewoon 11- te hebben, met daarop Zaanstreek-Waterland. Maakt daarbij niet uit of ze vanaf Aruba, Moskou of Amsterdam worden aangestuurd..


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #411 Gepost op: 29 februari 2012, 22:57:08
Volgens mij gaat het hier niet om Veiligheidsregio's maar om RAV-regio's. En aangezien de ambulancezorg in Za-Wa door de RAVAA verzorgd wordt, is alles '13'.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #412 Gepost op: 29 februari 2012, 23:04:41
Volgens mij gaat het hier niet om Veiligheidsregio's maar om RAV-regio's. En aangezien de ambulancezorg in Za-Wa door de RAVAA verzorgd wordt, is alles '13'.

Dat was mijn gedachte ook. Zijn er in het land nog meer regio's waarbij de RAV-regio in meer dan 1 veilighieidsregio werkzaam is?


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #413 Gepost op: 29 februari 2012, 23:23:20
Dat was mijn gedachte ook. Zijn er in het land nog meer regio's waarbij de RAV-regio in meer dan 1 veilighieidsregio werkzaam is?

Ja onze RAV Brabant MWN:
Midden en West regio 20 en Noord regio 21 beiden kompleet verzorgd door onze RAV maar het eigen regio nummer op de auto's

zou een mooi zooitje worden met connexxion............heel regio 06 dus in stukje zeeland stukje kennemerland en stukje noord holland noord ook maar 06 als regio nummer??

Het is juist de bedoeling geweest de veiligheidsregio's aan te houden..............voor de duidelijkheid.......... 998765


maar binnen kort terug van 25 regio's naar 10 toch??
1:87 modelletjes:  


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,540
Reactie #414 Gepost op: 1 maart 2012, 10:11:42
Ik denk dat we met zijn allen vergeten dat de MKA Amsterdam altijd al de ambulancezorg in ZaWa heeft verzorgt, toen is besloten dat het 13-*** voertuigen werden en dat men daar nog niet vanaf is gestapt met de komst van de MKNN, MON enz.

Misschien gaat dat nog komen als er een GMK Amsterdam komt ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #415 Gepost op: 1 maart 2012, 10:50:58
Ik denk dat we met zijn allen vergeten dat de MKA Amsterdam altijd al de ambulancezorg in ZaWa heeft verzorgt, toen is besloten dat het 13-*** voertuigen werden en dat men daar nog niet vanaf is gestapt met de komst van de MKNN, MON enz.

Misschien gaat dat nog komen als er een GMK Amsterdam komt ;)

Dat denk ik niet, want wat wordt er voor de RAV anders als ze straks in 1 GMK zitten? Maakt voor de ambuzorg in ZWa geen fluit uit hoor :-)


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,540
Reactie #416 Gepost op: 1 maart 2012, 11:48:41
Dat denk ik niet, want wat wordt er voor de RAV anders als ze straks in 1 GMK zitten? Maakt voor de ambuzorg in ZWa geen fluit uit hoor :-)

Klopt, doet het nu ook niet. ;)


EvD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #417 Gepost op: 1 maart 2012, 16:23:42
Dat denk ik niet, want wat wordt er voor de RAV anders als ze straks in 1 GMK zitten? Maakt voor de ambuzorg in ZWa geen fluit uit hoor :-)

Wel als dit naar een evt gmk nw3 gaat? In 2038 uiteraard :)!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #418 Gepost op: 1 maart 2012, 18:28:00
Wel als dit naar een evt gmk nw3 gaat? In 2038 uiteraard :)!

Hehe juist...die 2 e zin doet het hem! :-)
En hoe komt iedereen toch aan de naam NW3??? Dat is alleenmaar een naam die VOA (al voor de plannen van de nieuwe politieregios) in gebruik heeft genomen. (En dat dat irritandje van WMB die term ook gebruikt....moet hij weten, maar dat nremt toch niemand serieus?)


EvD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #419 Gepost op: 1 maart 2012, 22:35:09
Hehe juist...die 2 e zin doet het hem! :-)
En hoe komt iedereen toch aan de naam NW3??? Dat is alleenmaar een naam die VOA (al voor de plannen van de nieuwe politieregios) in gebruik heeft genomen. (En dat dat irritandje van WMB die term ook gebruikt....moet hij weten, maar dat nremt toch niemand serieus?)

Nw3 is een naam die al jaren wordt gebruikt binnen iig zawa voor nhn, ken en zawa.. Komt niet alleen door voa, er zijn al veel meer samenwerkingsverbanden tussen de regios...