Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe voertuigen VZA/Ambulance Amsterdam  (gelezen 350580 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #200 Gepost op: 19 september 2011, 18:10:29
Ok ...  :D ik ben kleurendoof :D ... moet wel ::) ... het filmpje staat er al ruim 30 uur op en ik heb er nog niemand over gehoord :-X .... Ik zie toch echt GROEN licht schuin boven het blauwe licht boven voor.

 0098 ben ik nu gek?  ^-^


(don't answer that)
Elke ambulance heeft groen ::)
In onze regio ook de rapid


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #201 Gepost op: 19 september 2011, 18:13:52
Klopt ... maar doorgaans niet om samen met de "standaard" OGS gebruikt te worden.
Groen heeft een andere betekenis.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #202 Gepost op: 19 september 2011, 18:27:18
Klopt ... maar doorgaans niet om samen met de "standaard" OGS gebruikt te worden.
Groen heeft een andere betekenis.
Ze hebben gewoon elk knopje ingedrukt ::)


Bart S

  • Gast
Reactie #203 Gepost op: 19 september 2011, 18:29:22
Klopt ... maar doorgaans niet om samen met de "standaard" OGS gebruikt te worden.
Groen heeft een andere betekenis.

Klopt ook, maar groen kan bij ons altijd tegelijk met blauw geschakeld worden. Geen idee waarom dat is. En op het filmpje is het natuurlijk even voor de show he. Iedereen weet dat je groen alleen gebruikt als je het 'eerste' voertuig bent en start met coordineren. Bij deze auto komt overigens bij het gebruik van groen ook de tekst "1e AMBULANCE" automatisch op het matrixbord te staan.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #204 Gepost op: 19 september 2011, 19:05:34
Ik zal eens kijken of er woensdag een filmpje rondom gemaakt kan worden.
Vergeet niet dat een filmpje altijd vertekend beeld geeft kwa verlichting en knippers.
In het neusje zitten 3 hoorns 1 recht voor uit een naar links en een naar rechts zo komt het geluid overal goed aan, te denken aan de zij straatjes.
Bij het voeren van de blauwe verlichting komt er de tekst VZA te staan.
Bij het voeren van de groene verlichting, welke in het filmphe idd OOK aan staat komt er idd de tekst 1e AMBULANCE te staan.
Wanneer hij aan de wand aansluiting staat komt er V230 in te staan ten teken dat hij goed word opgeladen.
Tevens zit er rondom ook oranje opstakel verlichting. ik zal woendag ff mn best doen om het op filmp te zetten MITS hij nog op Hoofddorp staat natuurlijk!
Vooralsnog is het NIET mogelijk om er eigen tekst in te zetten, wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk haha



Uploaded with ImageShack.us
ACH & HBT


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #205 Gepost op: 19 september 2011, 19:06:40
Waauw! Mooie ambulance  :o


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #206 Gepost op: 19 september 2011, 21:05:09
IDD, mooie ambu. Maar ik hoop wel dat het VZA nu alleen voor reclame is en er normaal "ambulance" oid staat.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #207 Gepost op: 19 september 2011, 21:18:46
IDD, mooie ambu. Maar ik hoop wel dat het VZA nu alleen voor reclame is en er normaal "ambulance" oid staat.

Als het z'n nut maar heeft en de VZA'ers er blij mee zijn. Roepnummer erin zou ook leuk zijn; buurtbus met blauw-blauw  98uiye

Dat ie goed geluid geeft geloof ik graag, hoor hem net voor de tweede maal vanavond rijden, kennelijk onder roepnummer 186, en dat galmt goed!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #208 Gepost op: 19 september 2011, 21:37:08
Ik zal eens kijken of er woensdag een filmpje rondom gemaakt kan worden.
Vergeet niet dat een filmpje altijd vertekend beeld geeft kwa verlichting en knippers.
In het neusje zitten 3 hoorns 1 recht voor uit een naar links en een naar rechts zo komt het geluid overal goed aan, te denken aan de zij straatjes.
Bij het voeren van de blauwe verlichting komt er de tekst VZA te staan.
Bij het voeren van de groene verlichting, welke in het filmphe idd OOK aan staat komt er idd de tekst 1e AMBULANCE te staan.
Wanneer hij aan de wand aansluiting staat komt er V230 in te staan ten teken dat hij goed word opgeladen.
Tevens zit er rondom ook oranje opstakel verlichting. ik zal woendag ff mn best doen om het op filmp te zetten MITS hij nog op Hoofddorp staat natuurlijk!
Vooralsnog is het NIET mogelijk om er eigen tekst in te zetten, wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk haha



Uploaded with ImageShack.us

En als ik goed ben geinformeerd kan er ook nog de tekst "buitendienst" in staan. Dit voor als er onderhoudspersoneel in rond rijdt.


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #209 Gepost op: 19 september 2011, 21:45:26
Citaat
En als ik goed ben geinformeerd kan er ook nog de tekst "buitendienst" in staan. Dit voor als er onderhoudspersoneel in rond rijdt.
Ik hoorde dat er dan "Niet instappen"' zou worden getoond. LOL
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV