Making of Chevy Gold edition

Auteur Topic: Making of Chevy Gold edition  (gelezen 2876 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest3471

  • Gast
Gepost op: 20 december 2010, 21:07:41
Making of Chevy Gold edition (VZA), reclame van de consumentenbond;

The making of commercial Zorgvergelijker! (Consumentenbond)




Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #1 Gepost op: 20 december 2010, 22:05:46
Grappig dat ze voor een (landelijke) campagne een ambulance hebben genomen in amsterdamse striping.
Hij zal wel niet meer in dienst zijn, gezien het nummer 459.
Never underestimate the power of stupid people


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2 Gepost op: 21 december 2010, 09:00:04
En hier is het eindresultaat los:

Commercial Zorgverzekering (Consumentenbond)

Vind hem toch wel heel goed gelukt!  3hj
Brandweer Papendrecht


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #3 Gepost op: 21 december 2010, 18:25:15
Een vraagje over deze ambulance: heeft deze ooit gereden? Want hij heeft andere signalering dan de rest van de VZA'ers (als deze überhaupt van VZA is, want het staat er nergens op) en doel ik met name op het ontbreken van de blauwe lampen aan de zijkanten.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #4 Gepost op: 21 december 2010, 18:30:04
Een vraagje over deze ambulance: heeft deze ooit gereden? Want hij heeft andere signalering dan de rest van de VZA'ers (als deze überhaupt van VZA is, want het staat er nergens op) en doel ik met name op het ontbreken van de blauwe lampen aan de zijkanten.
De eerste generatie chevy's 600 hadden geen blauwe lamp aan de zijkant dacht ik?...
En hij kan ook van de GGD zijn geweest:P


Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #5 Gepost op: 21 december 2010, 18:50:09
Gezien de plaatsing van de star of life en het ontbreken ervan boven het voorraam, neem ik aan dat het een ex-VZA is.
Never underestimate the power of stupid people


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #6 Gepost op: 21 december 2010, 19:21:33
Gezien de plaatsing van de star of life en het ontbreken ervan boven het voorraam, neem ik aan dat het een ex-VZA is.

Het is de oude 459 van VZA. In 1998 in dienst gekomen, en ik gok tussen 2002 en 2004 uit dienst gegaan.
Heeft dus gewoon gereden in Amsterdam.

Hierna is overigens (naar mijn weten) geen nieuwe ambu meer gekomen onder dit nummer (dat had dan de 13-159 geworden).
Nu rijdt er ook geen 13-159.


Bart S

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 21 december 2010, 21:25:29
Een vraagje over deze ambulance: heeft deze ooit gereden? Want hij heeft andere signalering dan de rest van de VZA'ers (als deze überhaupt van VZA is, want het staat er nergens op) en doel ik met name op het ontbreken van de blauwe lampen aan de zijkanten.

Het is inderdaad een ouder type met de oude dakopbouw. Deze heeft 4 hoekflitsers bovenop en geen blauwe lampen aan de zijkanten. Ook van binnen (cabine) was deze iets anders ingericht. Moet zeggen dat hij er strak bijstaat, ik vraag me af waar hij vandaan komt.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2011, 16:45:30
Grappig dat ze voor een (landelijke) campagne een ambulance hebben genomen in amsterdamse striping.
Hij zal wel niet meer in dienst zijn, gezien het nummer 459.
 

Zouden ze problemen hebben gehad met het BZK? die doen al snel bijzonder moeilijk over fout gebruik van striping.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens