Weginspecteur mishandeld

Auteur Topic: Weginspecteur mishandeld  (gelezen 7826 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2011, 10:40:23
Zo ook de grammatica 0098


Ik vraag me wel af of het in dit geval meespeelde dat deze persoon in dienst is van RWS. Misschien was een behulpzame burger hetzelfde overkomen, omdat die gasten gewoon niet fris in hun pan zijn.

Meer evengoed geldt dat geweld tegen mensen met een publieke taak, in het bijzonder hulpverleners, belachelijk is. Ben ik helemaal met je eens K-Pri.

Opzoeken: verloedert
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/verloedert
1.verloedert
Werkwoordsvorm, zie onder verloederen '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/verloedert


2.verloedert
Werkwoordsvorm, zie onder verloederen '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/verloedert


(bron: www.encyclo.nl)

Heb het wel degelijk opgezocht!!!
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 11 januari 2011, 14:26:30
Heb het wel degelijk opgezocht!!!

Zonder verder een hele off-topic discussie te willen starten: het is in ieder geval met een T op het eind :)
("De maatschappij" > hij-vorm > stam + T)

'Slip of the finger', hebben we allemaal wel eens last van toch? ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2011, 18:33:57
In ieder geval mijn excuses! 998765
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 1 mei 2011, 12:39:04
Dit keer iemand van een bergingsbedrijf.

Citaat
Gestrande automobilist slaat hulpverlener

VALKENBURG -  De politie heeft een 27-jarige man uit Utrecht opgepakt omdat hij een 31-jarige chauffeur van een bergingsbedrijf uit Valkenburg (Limburg) bont en blauw had geslagen. Dat gebeurde toen de chauffeur van het bergingsbedrijf vrijdagavond de kapotte auto van de Utrechter na een verkeersongeval had opgetakeld, maakte de politie zondag bekend.

De auto was bij het ongeval zo ernstig beschadigd dat die niet meer kon rijden. Nadat de auto was opgetakeld, nam de Utrechter plaats in de cabine van de chauffeur. Wat de aanleiding was weet de politie niet, maar op enig moment sloeg de man in de cabine op de chauffeur in. Daarbij liep deze kneuzingen in zijn gelaat en een gebroken vinger op. Dat alles gebeurde onderweg naar de garage waar de auto heen werd gesleept. De man zit in de cel op verdenking van zware mishandeling.
Bron:Telegraaf


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #14 Gepost op: 2 mei 2011, 12:38:49
je weet niet wat er zich in de cabine heeft plaatsgevonden, maar vooralsnog idioot gedrag..
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #15 Gepost op: 2 mei 2011, 20:17:46
Triest. LINK

Bergingschauffeur in elkaar geslagen bij het uitvoeren van een Incident Management (IM) opdracht....


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #16 Gepost op: 3 mei 2011, 08:37:58
Triest. LINK

Bergingschauffeur in elkaar geslagen bij het uitvoeren van een Incident Management (IM) opdracht....

De LINK, dat is een goed stuk!  En het is alleen maar goed dat de bergers een noodscenario krijgen! O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #17 Gepost op: 3 mei 2011, 09:56:06
De LINK, dat is een goed stuk!  En het is alleen maar goed dat de bergers een noodscenario krijgen! O0

Nee, goed lezen: DE IM-HULPVERLENERS. Want er zijn meer partijen dan alleen de bergers.
Wij testen bij http://www.1eaws.nl al een tijdje een noodknop-systeem met alarmopvolging; nog niet perfect, maar in ieder geval een begin waardoor de chauffeurs zich veiliger voelen.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #18 Gepost op: 4 mei 2011, 12:18:09
ook. goed, alle IM hulpverleners, ik vind het een goede zaak. Wij bij de wegenwacht hebben een noodknop in de auto, en een noodzender die je op zak kunt houden, geeft een veilig gevoel.
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #19 Gepost op: 5 mei 2011, 20:23:55
Zo'n noodknop, staat die direct in verbinding met de politie?