Weginspecteur mishandeld

Auteur Topic: Weginspecteur mishandeld  (gelezen 7831 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #20 Gepost op: 8 mei 2011, 13:30:34
BIj ons?: nee dat niet: De noodknop in het voertuig: je wordt teruggebeld door de meldkamer, en de draagbare knop: de polietie wordt via de eigen meldkamer gealameerd, evenals een collega. Je wordt dan niet gebeld.
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #21 Gepost op: 9 mei 2011, 11:40:51
geeft dat niet eerder een vals gevoel van veiligheid?   :)
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #22 Gepost op: 9 mei 2011, 17:13:50
geeft dat niet eerder een vals gevoel van veiligheid?   :)

Hoe bedoel je precies? :)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #23 Gepost op: 10 mei 2011, 17:27:00
Gisterenavond in Arnhem ook nog een fraaie 'veldslag' met heul veul politie gehad nadat de betrokken partijen van een aanrijding alsnog onenigheid kregen toen een betrokkene onverzekerd bleek te zijn... triest gewoon.  :(

link


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #24 Gepost op: 9 juni 2011, 09:04:31
Hoe bedoel je precies? :)
Dat je toch eerder je auto uitspringt, omdat je toch wel zo'n knop omhebt :)
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #25 Gepost op: 9 juni 2011, 10:30:45
ik heb m (gelukkig!) nog nooit nodig gehad, laat ik dat voorop stellen, dus ik weet ik ook niet hoe ik zou reageren. Denk ook dat ik als lepelaar weinig agressie zal treffen: het is veelal veiligstellen, en je bent als 1e bij de klant, en die is happy want hij/zij gaat weg van de gevaarlijke locatie :)

Ik vindt het geen vals gevoel van veiligheid, maar je moet je wel proffesioneel en normaa op stellen tegenvoer de klant..
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #26 Gepost op: 9 juni 2011, 10:39:26
dat is waar, heb een hoop vrouwen gezien die heel blij waren dat ze eindelijk van de snelweg werden gehaald :D
normaal en proffesioneel is gewoon standaard procedure lijkt me, maar het valt me toch op dat mensen zich gaan afreageren op de eerste die ter plaatse is.
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #27 Gepost op: 9 juni 2011, 13:03:14
en echt niet alleen vrouwen voorop gesteld! Ik denk dat ik niet echt een goede mening kan geven hierover omdat ik gelukkig gene slechte ervaringen heb..Tuurlijk hbe je wel eens een klant dat je denkt van ...heey..ff dimmen..Maar ja, die zet je af, je geeft dat door aan je collega die erheen gaat om te sleutelen, en daarmee basta.

Ëën keer wel wat meegemaakt trouwens: Ik reed met een stagair op de lepelwagen moest naar de A13 toe, en de berger van regio Rotterdam reed voor mij naar dezelfde melding. Aangekomen op de pechlocatie begon de bijrijder van de pechklant toch wat vervelend te doen, zeker naar de berger toe. We hebben met zn drieen  besloten dat de pechauto op de bak zou gaan en dat ik en mijn stagair de beide inzittenden zouden 'veiligstellen' omdat de berger maar alleen is. Is goed afgelopen, we hebben met z'n 3en min of meer kenbaar gemaakt dat dit gedrag echt niet kan, als je bezopen bent prima,maar laat een ander met rust, doe normaal en om zijn excuus te maken ging de bijrijder broodjes halen bij de pomp richting Delft.
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #28 Gepost op: 9 juni 2011, 18:26:21
dat is dan wel weer vriendelijk van de bijrijder.

heb tot nu toe meer vrouwen meegemaakt, en die waren over het algemeen toch wel positief verrast dat er ook een meisje/vrouw bij was.
qua vervelende ervaringen/ agressie loopt het meer naar de seksuele toespelingen en " of het mevrouwtje allemaal wel lukt".
maar ben gelukkig nooit alleen op de weg en die opmerkingen gaan het ene oor in en het andere weer uit ;D
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.