lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 14912 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 22 oktober 2004, 14:01:31
Als je een trui van de zijkant bekijkt schijn je NSDAP te kunnen zien. Hoe ver kun je het zoeken ??? ??? :-X ???


Lonsdale wordt helemaal anders vertaald naar een complete zin, maar zo kan je elk woord uit elkaar trekken. Zo wordt elk automerk "vertaald", ook maar verbieden dan????

Op dit moment mag ik mn oudste zoon zn, Londsdale sweater met capuchon dragen naar mijn werk, omdat hij die op school niet meer zou mogen dragen....ik vind het allemaal nogal wat.... :-\ :-\


terror-es

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2004, 19:24:49
ik vind dat ze het eigenlijk niet mogen verbieden. iedereen mag zelf weten wat die draagt en hoe die eruit ziet toch? ik ken een volwassen vrouw die heeft een lonsdale vest en die weet niet een wat het betekent, het zou wel lullig zijn als ze het niet meer mag dragen. En het is wel zo dat als je t koopt dat je meestal wel weet wat het betekent, maar dat maken anderen ervan, ik bedoel er niks racistisch mee. Kisten met witte veters daar zou ik nooit mee gaan lopen!


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2004, 19:27:24
Maar ook door "gewoon"op kisten te lopen krijg ik al het commentaar dat ik een racist zou zijn :-\ :-X

Terwijl ik op mijn van rijkswege verstrekte M90 gevechtslaars loop....alszijnde militaire kisten dus ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #23 Gepost op: 25 oktober 2004, 21:08:22
Er wordt teveel gemeten met 2 maten


Target77

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 26 oktober 2004, 01:06:54
Maar ook door "gewoon"op kisten te lopen krijg ik al het commentaar dat ik een racist zou zijn :-\ :-X

Terwijl ik op mijn van rijkswege verstrekte M90 gevechtslaars loop....alszijnde militaire kisten dus ::)

Loop ik voor mijn werk en privé mee. Nooit commentaar op gekregen.  ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #25 Gepost op: 26 oktober 2004, 02:14:12
Voor mijn werk ook niet idd :P....maar deze zomer op kamp met een groep kids van 13/14, en die hadden het dus over mij alszijnde een nazi....werd ik toch niet helemaal blij van... :-X :-\
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 26 oktober 2004, 02:29:02
Voor mijn werk ook niet idd :P....maar deze zomer op kamp met een groep kids van 13/14, en die hadden het dus over mij alszijnde een nazi....werd ik toch niet helemaal blij van... :-X :-\

Zijn wij beroepsmatig dan wel mee in de aap gelogeerd met dit soort reacties....maar ik moet zeggen dat ik de link niet geheel kan leggen met nazi's..maar tja.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2004, 02:30:35
Ik ook niet...had de standaard zwarte veters erin, maar toch scheen het dat je met kisten en een spijkerbroek al richting nazi ging...dus ik heb de rest van de week in een korte broek in de regen gelopen...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 26 oktober 2004, 02:32:17
Ik ook niet...had de standaard zwarte veters erin, maar toch scheen het dat je met kisten en een spijkerbroek al richting nazi ging...dus ik heb de rest van de week in een korte broek in de regen gelopen...

Hahaha...tactische oplossing inderdaad...maar wel vergezocht.  ;D ;D ;D


lonsdalewomen

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 26 oktober 2004, 07:09:08
He wat dachten jullie van deze  hersen  ingeving

veters rijg  je  toch  in  om  je  schoen  samen  te  binden?
wat dachten jullie er  van om de  mensen een te zeggen  dit  is  dus  een  symbool  van  zwart  en  wit hebben  een binding???