lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 14932 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #50 Gepost op: 5 april 2005, 11:20:05
En hoeveel van die lui zijn er nu echt gevaarlijk? Volgens mij maar 1%. De rest zijn allemaal meelopers. Als er een conflict komt rennen ze allemaal hard weg.

Is dit niet de kern van een probleem dat al eeuwen oud is ? Die 99% zorgen voor het publiek voor die 1%.
De 99% is net zo schuldig omdat zij toekijken zolang het "veilig" is. Als ze tegelijkertijd met de daders opgepakt worden, roepen ze in alle toonaarden dat ze niets gedaan hebben. En dat is precies wat ik ze verwijt en waarom om ik ze moreel net zo schuldig vindt als de degenen die fysiek aan de gang geweest waren.

"Ik kon er niets tegen doen" is onzin, je kunt weggaan, je kunt hulp halen....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 5 april 2005, 14:26:02


"Ik kon er niets tegen doen" is onzin, je kunt weggaan, je kunt hulp halen....

ja dat ben ik met je eens, ik heb zelf ook wel eens in een situatie gezeten waar van je zegt wat zal ik doen, maar als je dus hulp gaat halen ben je volgende keer zelf de pineut en weglopen is in mijn ogen een van de betere opties (het ligt er wel aan hoe ver het gaat, bij een klein vechtpartijtje loop je weg en bij een erger voorval ga je wel hulp bellen natuurlijk (politie) )
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Target77

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 5 april 2005, 17:51:46
Ik krijg van mijn baas de M90 gevechtslaars verstrekt...oftewel kisten...die draag ik op mijn werk altijd, maar ook prive...en ook ik krijg commentaar op mijn schoenen... wazig gedoe... maar ja...tis altijd een gedeelte van de groep die het voor het grootste deel verpest... :(

Ik heb nog nooit commentaar gehad op mijn kisten  ;) ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #53 Gepost op: 5 april 2005, 18:59:23
ik wel  :'(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #54 Gepost op: 5 april 2005, 20:32:48
http://www.telegraaf.nl/binnenland/19642291/Extreemrechts_te_herkennen_aan_symbolen.html

Ik vondt dit op het internet,en heb het maar zo gedaan omdat ik niet weet hoe de reacties zullen zijn als ik dit artikel hier in ene neerzet.
Vooral het stuk waarin het woord Lonsdale wordt gebruikt als afkorting is vrij schokkend.Inderdaad wat Ger@rd zegt,het ligt niet aan het kledingmerk maar aan die figuren die het dragen en menen de boel hier wel even te kunnen regelen.Die zetten het merk Lonsdale in een negatief daglicht


firemanr

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 6 april 2005, 03:51:40
http://www.telegraaf.nl/binnenland/19642291/Extreemrechts_te_herkennen_aan_symbolen.html

Ik vondt dit op het internet,en heb het maar zo gedaan omdat ik niet weet hoe de reacties zullen zijn als ik dit artikel hier in ene neerzet.
Vooral het stuk waarin het woord Lonsdale wordt gebruikt als afkorting is vrij schokkend.Inderdaad wat Ger@rd zegt,het ligt niet aan het kledingmerk maar aan die figuren die het dragen en menen de boel hier wel even te kunnen regelen.Die zetten het merk Lonsdale in een negatief daglicht

Volgens mij is het bericht weer uit de virtuele krant verdwenen..... ;D Maar ik hoef geen krant te lezen om te weten waar de afkorting voor staat..... :-\


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #56 Gepost op: 6 april 2005, 19:51:52
Volgens mij is het bericht weer uit de virtuele krant verdwenen..... ;D Maar ik hoef geen krant te lezen om te weten waar de afkorting voor staat..... :-\
bij mij doet die link het gewoon  ???


firemanr

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 6 april 2005, 19:55:02
bij mij doet die link het gewoon  ???

yep, thuis ook..... ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #58 Gepost op: 15 april 2005, 11:54:08
En ja hoor........ Het is zover.

*zucht*  ::) :-X :-\

Kledingmerk Lonsdale uit de winkel

UTRECHT -  Het omstreden kledingmerk Lonsdale verdwijnt uit de winkel. Na incidenten met extreem-rechtse
'Lonsdale-jongeren' in onder meer Montfoort en Veenendaal, laaide een stroom van negatieve publiciteit op.

Kledingwinkel London Mode zegt dat het merk onverkoopbaar is geworden.

De Amersfoortse London Mode-winkel heeft inmiddels alle Lonsdale-kleding in de uitverkoop gedaan.
(bron rtv Utrecht)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #59 Gepost op: 15 april 2005, 15:09:12
:-X de mijne komt nu helemaal maar niet meer uit de kast denk ik :-[ :'(

terwijl ik het heb gekocht voordat die  racisten der mee liepen, en het is zon mooie polo
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !