Ongeval met brandweerwagen Helium - Oud Gastel 10-01-2011

Auteur Topic: Ongeval met brandweerwagen Helium - Oud Gastel 10-01-2011  (gelezen 10004 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #10 Gepost op: 10 januari 2011, 22:54:07
http://www.112brabant.nl/index.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=4510

Foto's van mijn kant.




Bij reclame voor eigen werk hoort een foto ;)

Palmpie
moderator


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Reactie #11 Gepost op: 11 januari 2011, 11:34:47
Je moet toegeven, het is op zich een hele prestatie om een Dennis op z'n kant te krijgen  ;)
Assumption is the mother of all fuck-ups


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #12 Gepost op: 11 januari 2011, 13:41:17
is er ook een foto van de andere kant?
ACH & HBT


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #13 Gepost op: 12 januari 2011, 02:47:34
Brandweer botst op metaaltransport

OUD-GASTEL - In Oud-Gastel is een brandweerwagen gekanteld na aanrijding met een vrachtwagen. Niemand raakte gewond.

Het ging om een extra lange vrachtwagen geladen met metaal. De vrachtwagen reed van Oud-Gastel naar Roosendaal, over de Roosendaalsebaan. De brandweerwagen reed in dezelfde richting. Op een kruising wilde de vrachtwagen rechtsaf, terwijl de brandweerwagen rechtdoor wilde. De technische recherche doet onderzoek.
Bron: Omroep Brabant

Foto's:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/61677/fotos
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #14 Gepost op: 12 januari 2011, 15:53:53
Mark en Dintel heeft 3 reserve ts'en 1 in Fijnaart 1 in Hoeven en 1 in Steenbergen naar mijn beste weten.
Feit is dat dit alle 3 vrij oude voertuigen zijn.

p2kflex
15:49:09 12-01-11GROUP-1PRIO 1 5232 SMURFIT GOLFKARTON INDUSTRIEWEG 10 OUDENBOSCH OMS AUT (INC: 08)
1200013BRW Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (OvD Steenbergen - Moerdijk - Halderberge) (Infocode)
1200508BRW Halderberge (Oudenbosch) (Blusploeg)
1201958BRW Halderberge (Oudenbosch) (Lichtkrant)


Reserve TS van Hoeven


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #15 Gepost op: 12 januari 2011, 16:02:52
ach feit is dat de collega het er heelhuids heeft afgebracht en de rest is bijzaak!
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2011, 22:13:01
Zonde dat het langzaam zo achteruitgaat met die Denissen. Beginnen zo langzamerhand zeldzame auto's in nederland te worden.. :'(
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #17 Gepost op: 13 januari 2011, 11:44:32
Brandweer botst op metaaltransport

OUD-GASTEL - In Oud-Gastel is een brandweerwagen gekanteld na aanrijding met een vrachtwagen. Niemand raakte gewond.

Het ging om een extra lange vrachtwagen geladen met metaal. De vrachtwagen reed van Oud-Gastel naar Roosendaal, over de Roosendaalsebaan. De brandweerwagen reed in dezelfde richting. Op een kruising wilde de vrachtwagen rechtsaf, terwijl de brandweerwagen rechtdoor wilde. De technische recherche doet onderzoek.
Bron: Omroep Brabant

Foto's:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/61677/fotos

In 2009 nog in betere tijden :




 :)


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #18 Gepost op: 15 januari 2011, 22:07:15
In Leidschendam-Voorburg staat er exact zo eentje in de verkoop (de oude 741)....

Ik zeg: belletje die kant op en het probleem is opgelost. Die kan zo in de uitruk daar.

Peen
Redacteur van


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2011, 12:24:39
Het hoeft toch niet perse een dennis te worden? gezien de leeftijd van voertuigen in de omgeving zal er een aanbesteding gaan komen binnenkort voor nieuwe voertuigen.
om dan nog even een oude Dennis te kopen is geldverspilling. ik denk dat men hier een voertuig zal gaan huren en de eerste TS met spoed laat leveren. voor voertuigen lenen zijn verschillende bedrijven te vinden, en is waarschijnlijk goedkoper als een oude TS overkopen.

Maar dat denk ik maar  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens