voorraad beheer

Auteur Topic: voorraad beheer  (gelezen 9341 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

geert+

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Gepost op: 20 januari 2011, 13:19:15
hallo allemaal,

wie kan mij helpen aan een voorraad beheer programma? ik heb er een maar deze kan niet werken met exel.
wie o wie kan mij helpen?

alvast bedankt

Geert


EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2011, 14:50:44
Wat wil je precies dat het programma allemaal kan? Zo maar roepen "wie kan mij dat even geven" schiet je niet echt meer op ;-) Geef eens een lijstje van eisen. Ik heb misschien nog wel iets liggen. Heb hem een jaar geleden voor mijzelf geschreven. Werkt perfect, voor wat ik er mee doe.

Ik vraag mij ook af of dit wel de goede plek is voor dit topic. Mods, misschien verplaatsen naar elders?
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


geert+

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2011, 16:29:25
bedankt voor de feedback,

de eisen: voorraad automatisch af en bijschrijven.
             uiteraard een totalen overzicht
             eventueel prijsweergave per artikel.
             groepen aanmaken
            
wat kan jouw programma? mag ook via een PB
 alvast bedankt!
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2011, 16:56:41
Ik heb in dezelfde programmatuur van Alphalog een tijdje geleden een magazijnprogramma gemaakt. Ik bezig dat programma af te stoffen, dat zet ik binnenkort (gratis) online.
Arts  www.alphalog.nl


geert+

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2011, 17:03:15
dat is mooi! als hij online gaat geeft jij dan een seintje?
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2011, 17:43:52
hallo allemaal,

wie kan mij helpen aan een voorraad beheer programma? ik heb er een maar deze kan niet werken met exel.
wie o wie kan mij helpen?

alvast bedankt

Geert

Waarom kun je niet met exel werken dan? Ik werk zelf wel met exel en alles verloopt vlekkeloos..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


geert+

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2011, 18:28:16
Waarom kun je niet met exel werken dan? Ik werk zelf wel met exel en alles verloopt vlekkeloos..

dit programma kan geen formulieren in excel uitwerken is in een ander programma geschreven.
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2011, 18:39:28
dit programma kan geen formulieren in excel uitwerken is in een ander programma geschreven.
Aha ok, maar is het niet mogelijk om alle informatie 1x om te zetten (lees: overtypen)?

Ik kan je wel voorbeeldje geven hoe wij dat doen hier, als je interesse hebt natuurlijk;-)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


geert+

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2011, 18:51:02
het is aardig wat, van brancard tot verband e.d. ik wil het juist makkelijk hebben en houden dus niet elke keer na elke mutatie overtypen.
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #9 Gepost op: 21 januari 2011, 13:06:18
Mijn programma kan geen Excel lijsten inlezen en verwerken. Maar dit kan ik er mogelijk wel in verwerken.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie