duik ploeg

Auteur Topic: duik ploeg  (gelezen 10788 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bartbev

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #20 Gepost op: 23 januari 2011, 19:01:47
nee geen hulp....



en heb ook een foto met een brandweer man die lachend op de foto staat ....

ten eerste van mijn kant ook nog sterkte,
ik kan me idd voorstellen dat het voor jou erg raar over komt dat er een brandweerman staat te '' lachen'' maar ik kan me niet voor stellen dat een enkel brandweerman gaat lachen om zoiets. wat skippy02 ook al zei dat door die dingen er net op dat moment een foto is genomen en waar door jij denk hé die staat gewoon te lachen maar nog maals ik denk dat dit absoluut niet gebeurd lachen om zoiets. of idd was deze brandweerman gewoon erg zenuwachtig.
mis dat je foto ook kan plaatsen waar op die brandweerman staat?


barendrecht

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #21 Gepost op: 23 januari 2011, 19:08:32
bang of niet bang ....

toch begrijp ik niet dat ze na melding 15:37 pas rond 16:45 het water in gaan dat is meer dan een uur later ......


barendrecht

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #22 Gepost op: 23 januari 2011, 19:14:07
en bij de meldingen zie ik wel mijnsheren kazern alarm maar geen duik ploeg alarm en bij vlaardingen zie ik kazern alarm en duiploeg alarm ik heb fotos en ga ze plaatsen over een uur ......

en ik hekel niemand om dit gebeuren van de overheid maar zit met vragen en ben gewoon lamzat van de beelden in mijn hoofd.....en de tijd stippen 15:37 en 16:45 ....

tuurlijk doet iedereen zijn best


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #23 Gepost op: 23 januari 2011, 19:19:49
Beste Barendrecht,

Allereerst welkom op dit forum. Wat opvalt is dat je direkt een pittige discussie veroorzaakt, zonder jezelf eerst even voor te stellen in een daarvoor bestemd topic, of daarvoor een apart topic aan te maken. Niet dat dat noodzakelijk is, maar kan vaak helpen om een beter beeld bij iemand te vormen, zeker bij een nieuw persoon zoals jij.

Voorts lees ik steeds vreemde, tegenstrijdige dingen waardoor jouw verhaal steeds meer op losse schroeven komt te staan. Ik zeg niet dat je het uit je duim zuigt, maar als je eerst zegt dat ze 75 minuten later verschijnen en vervolgens dat je eigenlijk bedoelt dat ze ruim een uur later te water gaan, dan is dat een significant verschil.

Een dusdanig verschil dat bepaalde uitspraken in een ander daglicht komen te staan en je wellicht meteen minder serieus genomen wordt. Let wel, op dit forum zitten veel ervaringsdeskundigen, dus als je met een dergelijke ervaring komt, beperk je dan tot de feiten en probeer niets erger te maken dan het was. Misschien niet even makkelijk, 3 jaar na dato, maar het is niet de bedoeling om af te geven op de hulpverlening, als bepaalde zaken niet gelopen zijn zoals je zou verwachten dan is daar ongetwijfeld een plausibele verklaring voor. Eentje die je destijds beter bij de betreffende hulpverleners zou hebben kunnen krijgen, nu moeten mensen die er hoogstwaarschijnlijk niet bij betrokken waren een beeld proberen te vormen bij iets wat 3 jaar geleden gebeurd is...


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #24 Gepost op: 23 januari 2011, 19:23:12
Bij (de meeste) ambulancediensten is door het statussen na te gaan wanneer een wagen vertrekt, aankomt enz. Is dat bij de brandweer, en dan specifiek brandweer Vlaardingen/Barendrecht, ook zo? Dan zijn de door 'Barendrecht' genoemde tijden natuurlijk gemakkelijk te verifiëren.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #25 Gepost op: 23 januari 2011, 19:25:37
Ja hoor, dat was in Rijnmond zelfs al voor C2000 (geen brandweer, wel ggd/politie)


Kaktus

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
Reactie #26 Gepost op: 23 januari 2011, 19:25:54
Wat naar om je broertje door zo'n ongeluk te verliezen. Ik snap dat je vragen hebt en alles duidelijk wilt hebben om het plaatje van het gebeuren rond te krijgen.

...he fotos met die tijdstippen
Zou het niet kunnen zijn dat de camera de verkeerde tijd heeft?


bartbev

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #27 Gepost op: 23 januari 2011, 19:34:36
Wat naar om je broertje door zo'n ongeluk te verliezen. Ik snap dat je vragen hebt en alles duidelijk wilt hebben om het plaatje van het gebeuren rond te krijgen.
Zou het niet kunnen zijn dat de camera de verkeerde tijd heeft?  

idd is er te vertrouwen op een camera ....
en mis dat de tijden op de camera verkeerd zijn en als je moet wachten en helemaal als het om dierbaren gaat dan kunnen 4 min alwel een half uur lijken te duren.


barendrecht

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #28 Gepost op: 23 januari 2011, 20:56:17
heb de foto ga nu er op zetten niet voor jeugdige kijkers ....en in zoemen iet aangeraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


barendrecht

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #29 Gepost op: 23 januari 2011, 21:16:09
2e poging sap die upload niet....