duik ploeg

Auteur Topic: duik ploeg  (gelezen 10826 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #30 Gepost op: 23 januari 2011, 21:17:03
heb de foto ga nu er op zetten niet voor jeugdige kijkers ....en in zoemen iet aangeraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
1
2e poging sap die upload niet....

Allereerst wil ik even mijn medeleven betuigen, voor hetgeen wat jij aangeeft dat er is gebeurd.

Afgezien van het feit dat er nog geen foto's staan, wil ik je vragen of je niet uit nijd die foto's nu plaatst? Want ik kan aan de inhoud en (slechte) vorm van je reacties aflezen dat het je allemaal erg hoog zit en het lijkt me geen strak plan om eventuele persoonlijke en/of schokkende foto's daarom te plaatsen.

Het is al aangegeven dat als er een melding van een drenkeling komt, dat er dan gewoon ook brandweer gestuurd wordt. Mocht die er om wat voor reden dan ook niet heel snel ter plaatse gaan, dan zal daar een reden voor zijn. Misschien zijn er inderdaad wel fouten gemaakt, maar daar kan je hier op dit forum niets mee. Maar om de vraag zoals je in je eerste post zet te beantwoorden: er wordt gewoon een duikploeg gestuurd mocht de melding daar aanleiding voor geven.


PS bekijk deze link even.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #31 Gepost op: 23 januari 2011, 22:25:40
Slotje. Zie de huisregels.

Wat wordt er niet toegestaan:
* Onverdraagzaamheid: Hatelijke, racistische, fascistische, bedreigende, seksueel getinte, denigrerende, lasterende of schokkende berichten en afbeeldingen plaatsen is ten strengste verboden.

Daarnaast zijn wij van mening dat deze discussie hier niet gevoerd moet worden.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.