Winkeldief trapt kaak beveiliger kapot

Auteur Topic: Winkeldief trapt kaak beveiliger kapot  (gelezen 6219 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Gepost op: 24 januari 2011, 20:41:50
De Telegraaf Ma. 24-01-2011


Winkeldief trapt kaak beveiliger kapot
Den Haag -  Een 38-jarige winkeldief heeft een beveiliger van de V&D in Den Haag maandagmiddag een gebroken kaak bezorgd.
De dief werd gesnapt via een beveiligingscamera van het warenhuis aan de Spuistraat. Een 56-jarige beveiliger ging vervolgens achter de winkeldief aan, die meteen de tram instapte.
De beveiliger ging met de dief de tram in. Toen die zich bekendmaakte als beveiliger, sloeg de dief hem vol in het gezicht. Vervolgens ging hij op een bankje slaan en gaf hij een knietje in het gezicht van de beveiliger. Als gevolg hiervan brak de 56-jarige man zijn kaak op meerdere plaatsen.
Een agent die toevallig bij de volgende halte stond te wachten kon de agressieve winkeldief aanhouden, hij zit nog vast. Het slachtoffer werd zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd, waar hij moest worden geopereerd.


CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2011, 21:41:15
[Nederland modus aan]

Foei, dat mag niet.

[Nederland modus uit]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2011, 23:22:51
[Nederland modus aan]

Foei, dat mag niet.

[Nederland modus uit]

Maar gelukkig is er in ieder geval één agent die het openbaar vervoer gebruikt om in uniform naar huis te reizen  e050
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2011, 23:44:37
Maar gelukkig is er in ieder geval één agent die het openbaar vervoer gebruikt om in uniform naar huis te reizen  e050

Wat heb/mag je allemaal mee naar huis nemen dan? Want in dit soort gevallen lijken mij handboeien wel makkelijk, als je die ook mag dragen als naar huis rijd?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2011, 23:45:54
Wat heb/mag je allemaal mee naar huis nemen dan? Want in dit soort gevallen lijken mij handboeien wel makkelijk, als je die ook mag dragen als naar huis rijd?

Was even een filosofische gedachte, teruggaande naar de ''we brullen'' gedachte van de politiek  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2011, 23:48:30
Was even een filosofische gedachte, teruggaande naar de ''we brullen'' gedachte van de politiek  ;)
Ja, duidelijk.

Maar terugkomend op mijn vraag, wat mag 'nu' en wat mag 'niet'? onderweg naar huis qua bepakking? (c2000porto niet meegerekend..) *ja ja weer offtopic  998765*
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 24 januari 2011, 23:59:49
Maar terugkomend op mijn vraag, wat mag 'nu' en wat mag 'niet'? onderweg naar huis qua bepakking? (c2000porto niet meegerekend..) *ja ja weer offtopic  998765*

Bewapening hoort in de kluis, in alle korpsen bij voorkeur in de kluis op het werk, tenzij ....
Porto blijft (indien persoonlijk eigendom) ook in de kast.

Eigenlijk blijft alles op het werk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2011, 00:03:37
Hier is ook al over gesproken, namelijk hier


beveiliger2010

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
  • Was ik maar eerder beveiliger geworden
Reactie #8 Gepost op: 27 januari 2011, 10:06:18
Nu kun je zien voor wat een risico´s wij als beveiligers lopen. >:(

Als je terug slaat, of misschien iets eerder terug slaat om een aframmeling te voorkomen,krijg je ook problemen.
Wij moeten meer bevoegdheden krijgen om nogmaals te voorkomen dat een beveiliger weer zo´n aframmeling krijgt.

Het zal niet de laatste zijn.


Met een veilige groet


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2011, 10:13:32
Dit soort dingen voorkom j niet door een beveiliger meer bevoegdheden te geven.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!