Voor klusjes groot of klein moet je bij de brandweer zijn

Auteur Topic: Voor klusjes groot of klein moet je bij de brandweer zijn  (gelezen 5648 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 11 november 2004, 09:09:41
Voor ons is dit wel logisch, ja, voor buitenstaanders niet :-X

Het lijkt voor een buitenstaander soms een onbelangrijke melding, maar wat voor de een heel simpel lijkt, kan voor een slachtoffer zeer traumatisch zijn. Hier kun je niet over oordelen als het jezelf niet overkomt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #21 Gepost op: 11 november 2004, 14:51:54
ik vind het wel gevaarlijk dat de vrijwilligers van de brandweer met een rotgang naar de kazerne rijden en dan alsnog rustig met de brandweerauto weg gaan!! dit zie je in Aalsmeer nog wel eens dus ik zou zeggen dat zie die kleine klusjes wel moeten doen maar niet zo snel er heen rijden
 ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fireman77

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 11 november 2004, 16:36:04
Als de brandweer moet uitrukken voor dit soort zaken dan zijn dit altijd prio 3 meldingen. Tsja dan is het maar net hoe een brandweerman/vrouw hier op gaat rijden, hij of zij moet dan geen onnodige risico's gaan nemen voor dit soort meldingen. Daar schiet de burger, die natuurlijk niet weet dat jij snel naar de kazerne toe wilt, niets mee op en de vrijwilliger ook niet. Hoe ga je iemand uitleggen dat jij perse zo snel mogelijk in de kazerne wil zijn, voor bijvoorbeeld een kat in de boom, en je heb een ongeluk veroorzaakt.