Politie slaags met protesterende brandweer

Auteur Topic: Politie slaags met protesterende brandweer  (gelezen 7478 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #30 Gepost op: 29 september 2004, 13:43:08
Maar is dat nou niet juist inherent aan hetgeen de brandweerman nou juist zo gechikt maakt als brandweerman: zijn vechtlust??

Henk


fireman77

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 29 september 2004, 16:34:18
Tuurlijk moet je ook hebben als brandweerman/vrouw een goede dosis vechtlust, maar je bent toch ook wel met me eens dat je dat beter op een andere manier kan doen. Zoals enkele collega's nu bezig zijn zoals gisteren is natuurlijk verkeerd.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #32 Gepost op: 29 september 2004, 18:50:39
Jazeker, maar er zijn een heleboel brandweermensen "netjes" boos. Er hoeven maar een paar (en dat is bijna niet te voorkomen) bij te zijn die gewoon boos zijn en wat meer moeite hebben met netjes te blijven en de media springen er bovenop. En laten we eerlijk zijn zo netjes worden deze hulpverleners nou ook niet behandeld, het gaat wel om ingrijpende verslechteringen. Het vooruitzicht als brandweerman met m'n 63 nog de slangen op te moeten rollen enzo zou mij ook niet trekken.

Henk


fireman77

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 29 september 2004, 18:56:19
Ik weet er alles van, ik ben in hart en nieren vrijwilliger en het is tevens mijn beroep. Ik ben het er ook totaal niet mee eens, maar toch moeten we de collega's er op blijven wijzen dat we anders in de media naar voren moeten komen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #34 Gepost op: 29 september 2004, 19:08:58
Tja,het blijft lastig.We hebben het wel over arbeidsvoorwaarden,en dan vindt ik dat daar niet aan gesleuteld mag worden.
Ik kan me eigen nu nog niet voorstellen dat ik het op m,n 55ste het wel mooi vindt geweest,maar misschien denk ik er terzijner tijd wel anders over.