112 berichten 2006: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2006: Wie weet er meer van?  (gelezen 543307 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #8010 Gepost op: 31 december 2006, 22:30:57
Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met de storm... De volgende melding kwam namelijk bijna tegelijkertijd binnen. Auto tegen een omgewaaide boom gereden?

23:17:52   30-12-06   18   G   BRAN   Prio GERARD BRANDTWEG ENKHUIZEN  ENK646 boom over de weg


bijna goed, boom op rijdende auto gevallen
vandaar dus eerst verkeersongeval


mister koek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
  • Rode kruis EHBO-er voormalig Sigma-lid
Reactie #8011 Gepost op: 31 december 2006, 23:08:58
Dat klopt het is geen nieuwjaarsbrand maar een  gesprongen gasleiding die in brand staat.

Bron 112.Appingedam

Hoge vlammen bij gesprongen gasleiding

Zondag 31 december 2006   
TERMUNTEN - In Termunten is op oudejaarsavond een gasleiding gesprongen. Hierdoor kwamen er grote vlammen uit wat zelfs boven daken van huizen uitstak. De brandweer heeft uit voorzorg woningen nat gehouden. De oorzaak is een nitraatbom dat in een put is gegooid wat een gasleiding deed knappen.






Gr.T


als je verder terug kijkt op P2000 zie dat dit over een melding gaat van 20.35 uur waar de brandweer Wagenborgen naar toe is gegaan en wat gemeld staat als een oud en neiuw brand staat.


EdwinC

  • IC-verpleegkudige i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #8012 Gepost op: 31 december 2006, 23:13:40
ik zat ook al te kijken als dit wel klopte... dit is volgens mij idd niet de brand in Zoutkamp.

gr. edwin


Max4711

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #8013 Gepost op: 31 december 2006, 23:24:32
ik zat ook al te kijken als dit wel klopte... dit is volgens mij idd niet de brand in Zoutkamp.

gr. edwin
De brand aan de Reitdiepskade in Zoutkamp betrof een grote opslag van afvalcontainers. Volgens omstanders is een hoeveelheid van 6.000 kunststof containers verloren gegaan. De brand ging gepaard met meters hoge vlammen en een immense inktzwarte rookkolom. Blusteams uit Zuidhorn, Grijpskerk en de stad Groningen zijn naar Zoutkamp gedirigeerd om het vuur te bestrijden. Kort voor half elf waren de blusteams het vuur de baas

Bron: Dagblad v/h Noorden


mister koek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
  • Rode kruis EHBO-er voormalig Sigma-lid
Reactie #8014 Gepost op: 31 december 2006, 23:35:00
De brand aan de Reitdiepskade in Zoutkamp betrof een grote opslag van afvalcontainers. Volgens omstanders is een hoeveelheid van 6.000 kunststof containers verloren gegaan. De brand ging gepaard met meters hoge vlammen en een immense inktzwarte rookkolom. Blusteams uit Zuidhorn, Grijpskerk en de stad Groningen zijn naar Zoutkamp gedirigeerd om het vuur te bestrijden. Kort voor half elf waren de blusteams het vuur de baas

Bron: Dagblad v/h Noorden

bedankt voor je reactie
en alvast de beste wensen


theo 01

  • Gast
Reactie #8015 Gepost op: 31 december 2006, 23:43:31
Sorry mijn fout ik bedoelde Termunten. :-X