Don Berghuijs overleden

Auteur Topic: Don Berghuijs overleden  (gelezen 5087 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 26 januari 2011, 17:51:55
vraag aan de beheerder
waarom is dit forum niet in een zwart lay-out gegaan net zoals bij het rode forum

Wij zijn geen rood forum en elk forum hanteert zijn eigen beleid. Met alle respect voor Don Berghuijs en andere overledenen (alsmede zij die nog gaan), ons forum is veel breder georiënteerd en dat zou betekenen dat wij ook veel vaker 'op zwart' zouden moeten gaan. Zoals bijvoorbeeld toen die GGD-motorrijder overleed na een ongeval (buiten diensttijd) en toen die hondengeleider overleed in Den-Haag (tijdens diensttijd) en zo wel meer voorbeelden...


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #11 Gepost op: 26 januari 2011, 18:01:20
Wij zijn geen rood forum en elk forum hanteert zijn eigen beleid. Met alle respect voor Don Berghuijs en andere overledenen (alsmede zij die nog gaan), ons forum is veel breder georiënteerd en dat zou betekenen dat wij ook veel vaker 'op zwart' zouden moeten gaan. Zoals bijvoorbeeld toen die GGD-motorrijder overleed na een ongeval (buiten diensttijd) en toen die hondengeleider overleed in Den-Haag (tijdens diensttijd) en zo wel meer voorbeelden...
oke duidelijk  O0
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Martijn18

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2011, 00:16:32
Ik ben bij de uitvaart wezen kijken.

Hier de videoreportage die ik er van gemaakt heb:
Uitvaart Don Berghuijs 1948 - 2011


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2011, 12:01:35
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2011, 13:08:49
Vandaag was de uitvaart. Hierbij een plaatje van de erehaag, bestaande uit personeel van politie,veiligheidsregio,ambulancedienst en defensie.

Maarten mag ik erbij aanvullen dat de erehaag ook bestond uit personeel van het havenbedrijf,Brandweer, Meldkamer en GHOR.
en dat de ambulancedienst ook onderdeel is van de veiligheidsregio 998765
maar zijn alle onderdlen bij deze toch nog even benoemd.

groet
Logistiek.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2011, 15:05:37
Natuurlijk logistiek, jij altijd! O0

Echter zijn de BIOS mensen bij mijn weten niet in dienst van de VRR, vandaar dat ik ambulancedienst nog apart had vermeld. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. Ik weet ook niet of er überhaupt BIOS mensen tussen stonden.

Medewerkers van het havenbedrijf had ik niet opgemerkt.

Overigens blijkt uit dit overzicht wel weer de multidisciplinaire samenwerking, waar Berghuijs een behoorlijke bijdrage aan heeft geleverd!
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s