Persalarm via P2000

Auteur Topic: Persalarm via P2000  (gelezen 169148 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
Reactie #1190 Gepost op: 8 januari 2018, 14:57:35
Automatisering van het persalarm gaat inderdaad dit jaar landelijk ingevoerd worden.
Afgelopen donderdag gesprek met hoofd persvoorlichting gehad aangezien ik 30 december slachtoffer ben geworden tijdens dit incident en 11 januari is er weer een overleg waar automatisering van het persalarm op de agende staat. Men zit nu op 60% van wat er voor nodig is om het in te voeren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1191 Gepost op: 8 januari 2018, 15:30:29
Politie had een mooie telefoon app ontwikkeld voor snel persalarm, helaas heeft NVJ gezegd dat zij dat niet wilde voor journalisten.
Zou fijn zijn als anderen daar ook over mogen oordelen. Ik krijg de indruk dat de NVJ het persalarm wil monopoliseren.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #1192 Gepost op: 8 januari 2018, 22:50:42
Automatisering van het persalarm gaat inderdaad dit jaar landelijk ingevoerd worden.
Afgelopen donderdag gesprek met hoofd persvoorlichting gehad aangezien ik 30 december slachtoffer ben geworden tijdens dit incident en 11 januari is er weer een overleg waar automatisering van het persalarm op de agende staat. Men zit nu op 60% van wat er voor nodig is om het in te voeren.

Wat heeft dit incident te maken met de automatisering van het Persalarm ?

Bernt

• Drunen en omgeving
  • Senior gebruiker
  • Drunen (Brabant-Noord)
    • 112Vandaag.nl
Reactie #1193 Gepost op: 10 januari 2018, 10:09:23
Zou fijn zijn als anderen daar ook over mogen oordelen. Ik krijg de indruk dat de NVJ het persalarm wil monopoliseren.
Lijkt er inderdaad wel op. Maar hoor verder niks meer van de NVJ. Reageren zelfs niet op mails die ik heb gestuurd over het persalarm.
"112Vandaag.nl" Op al mijn foto's zit Copyright en mag zonder toestemming niet gebruikt worden!

Fletwed

• Senior gebruiker
Reactie #1194 Gepost op: 10 januari 2018, 21:16:46

Ah vervelend nieuws, wat was hun aanleiding, dat zij zijn gefotografeerd met hun gezichten erop? En wie heeft deze foto gemaakt dan, of zijn dit dashcambeelden? Gooi maar de foto online waarin we de jongens kunnen herkennen, dus niet geblurd.