Solliciteren bij de politie voor een functie niveau 5 of 6

Auteur Topic: Solliciteren bij de politie voor een functie niveau 5 of 6  (gelezen 10778 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Deesli

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Gepost op: 23 februari 2011, 14:44:39
Heey,

Ik had nog even een vraag, en dacht dat doe ik wel even in een nieuw topic  0098
Ik wil namelijk graag solliciteren, en er is nu geen vacature voor deze richting. Is het dan verstandig om op een open sollicitatie te solliciteren,
of raden jullie me dit af, en kan ik beter een niveau lager solliciteren (hier is wel een vacature voor).

Dankjulliewel,

Désirée




riesbruins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 421
Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2011, 14:53:27
Heey,

Ik had nog even een vraag, en dacht dat doe ik wel even in een nieuw topic  0098
Ik wil namelijk graag solliciteren, en er is nu geen vacature voor deze richting. Is het dan verstandig om op een open sollicitatie te solliciteren,
of raden jullie me dit af, en kan ik beter een niveau lager solliciteren (hier is wel een vacature voor).

Dankjulliewel,

Désirée

Misschien is het handig aan te geven in welke richting je wilt solliciteren en waar
Brandweerdoctrine de theorie achter het brandweer vak. twitter: @brandweerdoctri  Alles wat ik post doe ik op persoonlijke titel


Deesli

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2011, 15:01:27
Ik heb besloten te gaan solliciteren voor de politiekundige bachelor.
En ik denk bij ijsselland (overijssel), vooral omdat een vriend van mijn vader daar commissaris is geweest, en dus zou hij mij makkelijk kunnen helpen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2011, 15:11:53
En wat voor advies geeft die vriend van je vader?  ::)


Deesli

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #4 Gepost op: 23 februari 2011, 18:40:33
Ehm.. ben net in gesprek met hem geweest, en hij begint over dat ik zeker niet moet gaan voor hoofdagent.
Vooral omdat de bachelor al een niveau lager is..
En verder gaat hij ook even bij oud collega's kijken, of er iets te regelen valt..


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2011, 18:52:41
Het ligt er ook een beetje aan wat je wil gaan doen binnen de organisatie.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #6 Gepost op: 23 februari 2011, 18:54:37
Als je hogerop wil komen is het bachalor handig. Als je nog echt op straat wil werken dan zit je al te hoog. Na opleiding ga je aan de slag als leidinggevende of wijkagent en kom je nauwelijks nog in de noodhulp.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #7 Gepost op: 23 februari 2011, 18:57:59
Ehm.. ben net in gesprek met hem geweest, en hij begint over dat ik zeker niet moet gaan voor hoofdagent.
Vooral omdat de bachelor al een niveau lager is..
En verder gaat hij ook even bij oud collega's kijken, of er iets te regelen valt..

Dus je hebt je plannen laten varen om HBO-V te gaan doen??


Deesli

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #8 Gepost op: 23 februari 2011, 19:37:29
Haha, ja, ik ga geen HBO-V doen..

Ik weet nog niet helemaal wat ik wil gaan doen. Ik wil namelijk niet mijn hele leven op straat werken..
In de eerste jaren werk je toch ongeacht je opleiding op straat?
Ik wil namelijk wel eerst op straat werken.. Zo ben ik niet gelijk iemand die de 'baas' is, en niet weet
wat er op straat gebeurd.. Dit lijkt me ook handiger voor teambuilding  :P


Isis

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 23 februari 2011, 19:42:26
Deesli, welk profiel heb je eigenlijk gekozen?