Politie opleiding

Auteur Topic: Politie opleiding  (gelezen 6489 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #10 Gepost op: 8 juni 2011, 20:57:35
Op dit moment worden er geen mensen aangenomen in de rang van agent. Alleen surveillanten en hoofdagenten (niv 2 en niv 4)

Even googlen zegt mij dat Juridisch Medewerker Zakelijke Dienstverlening een mbo-4 opleiding is? (dat kan je even navragen bij je ROC)
Een mbo-4 opleiding is meer als voldoende voor niveau 4. Bij een lagere opleiding wordt het twijfelachtig.
OK  O0 . Dan zou voor mij dus hoofdagent worden. Ik wil graag op noodhulp ^-^ . Weet jij of dat slechts tijdelijk is dat er alleen mensen voor niv 2 en niv 4 worden aangenomen?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #11 Gepost op: 8 juni 2011, 21:06:04
Nou, ik wordt via PM geïnformeerd dat zelfs niveau 2 er mogelijk uit gaat. Maar tegen de tijd dat jij gaat solliciteren kan de boel weer compleet omgegooid zijn...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2011, 21:07:58
Nou, ik wordt via PM geïnformeerd dat zelfs niveau 2 er mogelijk uit gaat. Maar tegen de tijd dat jij gaat solliciteren kan de boel weer compleet omgegooid zijn...
OK. Thanks.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #13 Gepost op: 9 juni 2011, 00:13:12
Nou, ik wordt via PM geïnformeerd dat zelfs niveau 2 er mogelijk uit gaat. Maar tegen de tijd dat jij gaat solliciteren kan de boel weer compleet omgegooid zijn...

Tegen de tijd dat jij gaat solliciteren hebben we een landelijke politie. Mogelijk solliciteer je tegen die tijd bij de politie Nederland ipv bij een korps....


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #14 Gepost op: 22 juni 2011, 21:42:25
Toevallig gister A-A gebeld met werving gesproken, tot januari 2012 zijn er geen vacatures meer voor hoofdagent, het zit helemaal vol.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #15 Gepost op: 22 juni 2011, 22:02:36
Toevallig gister A-A gebeld met werving gesproken, tot januari 2012 zijn er geen vacatures meer voor hoofdagent, het zit helemaal vol.
Geen probleem. Tegen die tijd dat ik klaar ben met mijn volgende opleiding (m.i.v. schooljaar 2011/2012) zijn we ruim twee, wellicht 3, jaar verder. Hopen dat de situatie tegen die tijd veranderd is  O0 .
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.