Brandweer Striping (nieuws, wetenswaardigheden & bijzonderheden)

Auteur Topic: Brandweer Striping (nieuws, wetenswaardigheden & bijzonderheden)  (gelezen 30690 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #60 Gepost op: 3 oktober 2014, 09:09:20
Klopt! Want op elke HW staat ook wel het korpsnaam. En gelukkig doet hier de VRBZO niet zo heel moeilijk met deze dingen.
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #61 Gepost op: 3 oktober 2014, 09:37:56
Ik heb nog geen nieuwe voertuigen gezien, maar zijn er bij de brandweer, net als bij politie en ambuvtgn ook extra strepen bijgekomen?


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #62 Gepost op: 3 oktober 2014, 10:07:59
Deze kazerne is wel erg doorgeslagen in het gebruik van het brandweerlogo. Voor beide logo's naast de tekst "brandweer" op de voorzijde van het voertuig is in mijn ogen absoluut fout.

Citaat van: R.3144 link=msg=1299920 date=1412281377
[/url]

Dit voertuig is voorzien van korpsnaam op de zonneklep met aan beide zijden het brandweer logo.
Tevens extra brandweer logo's naast de tekst brandweer aan de voorzijde.
Ook aan de achterzijde staat nog eens extra "Genderen" tussen twee brandweer logo's.
Dat is nog niet alles (off-topic) er zijn extra amber flitsers geplaatst zoals te zien op de foto.
En een subwoofer onder de bank in de manschappen cabine.


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Reactie #63 Gepost op: 3 oktober 2014, 10:19:03
Citaat van: Brandpreventje link=msg=1299974 date=1412323679
Deze kazerne is wel erg doorgeslagen in het gebruik van het brandweerlogo. Voor beide logo's naast de tekst "brandweer" op de voorzijde van het voertuig is in mijn ogen absoluut fout.
Ik vind het wel mooi.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #64 Gepost op: 3 oktober 2014, 15:24:47
Citaat van: Brandpreventje link=msg=1299974 date=1412323679
Deze kazerne is wel erg doorgeslagen in het gebruik van het brandweerlogo. Voor beide logo's naast de tekst "brandweer" op de voorzijde van het voertuig is in mijn ogen absoluut fout.

Ach jongen toch. Neem het niet zo heftig. Dit voertuig rijdt al erg lang zo. De 'grillflitsers' en de korpsnaam met logo's is door het korps zelf gemonteerd. Dit was nog ruim voor de nieuwe regels.

Citaat van: R.3144 link=msg=1299920 date=1412281377
Dat is nog niet alles (off-topic) er zijn extra amber flitsers geplaatst zoals te zien op de foto.
En een subwoofer onder de bank in de manschappen cabine.

Ik begrijp dat een subwoofer in de manschappencabine sinds de nieuwe zonneklep regels verboden is oid?



Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan met deze regels. Laat korpsen gewoon wat vrij hierin. Een puinhoop wordt het echt niet, en onduidelijk wordt het ook niet. Het korps vind het vaak erg leuk en het draagt ook weer (enigsinds) bij aan de motivatie. Op deze manier heeft de individuele brandweerpost toch nog wat inspraak op de aanschaf van nieuw materiaal. En geld kost het eigenlijk ook niet.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #65 Gepost op: 4 oktober 2014, 11:17:53
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1300016 date=1412342687
Ach jongen toch. Neem het niet zo heftig. Dit voertuig rijdt al erg lang zo. De 'grillflitsers' en de korpsnaam met logo's is door het korps zelf gemonteerd. Dit was nog ruim voor de nieuwe regels.

Ik begrijp dat een subwoofer in de manschappencabine sinds de nieuwe zonneklep regels verboden is oid?



Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan met deze regels. Laat korpsen gewoon wat vrij hierin. Een puinhoop wordt het echt niet, en onduidelijk wordt het ook niet. Het korps vind het vaak erg leuk en het draagt ook weer (enigsinds) bij aan de motivatie. Op deze manier heeft de individuele brandweerpost toch nog wat inspraak op de aanschaf van nieuw materiaal. En geld kost het eigenlijk ook niet.

Dit laat zien dat mensen een groot hart hebben voor hun korps en voertuig. En ja Nederland regeltjes land.
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #67 Gepost op: 14 oktober 2014, 12:20:26
Heel de regio kan de stickers bestellen bij materieel beheer.


jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #68 Gepost op: 15 januari 2015, 21:15:10
Kan iemand vertellen wat tegenwoordig de regels zijn voor wat betreft de belettering van de zijkanten van de voertuigen in de zin van postnaam en regionaam?


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #69 Gepost op: 16 januari 2015, 01:55:17