Rokende hulpverleners

Auteur Topic: Rokende hulpverleners  (gelezen 14061 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #10 Gepost op: 2 maart 2011, 20:49:37
Haha ik heb zaterdag voor het eerst gerookt (nog nooit een trekje genomen). (Ik drink trouwens ook niet, het alcoholgen ontbreekt bij mij 0098)

Een waterpijp met druivensmaak!! Was best aangenaam, alleen werd ik er na anderhalf uur wel beroerd van maar dat schijn je ook van je eerste sigaret te hebben???

Ach ja het was de eerste en de laatste keer, waterpijp schijnt aanzienlijk slechter voor de gezondheid te zijn dan gewoon roken. Maar ik kan het iedereen voor een keertje aanraden.
Freude am Fahren


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #11 Gepost op: 2 maart 2011, 20:59:28
Maar ik kan het iedereen voor een keertje aanraden.

Nee bedankt, deze sla ik over  0098


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2011, 21:00:20
The ''new-online-generation''....jullie worden wel 130 jaar oud.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #13 Gepost op: 2 maart 2011, 21:01:46
Als ik zo naar de pol kijk is het wel een heel erg gezond forum hier. Goede zaak...(zegt een oud roker) 98uiye


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #14 Gepost op: 2 maart 2011, 21:03:53
Als ik zo naar de pol kijk is het wel een heel erg gezond forum hier. Goede zaak...(zegt een oud roker) 98uiye

Inderdaad, zou het met de hulpverlening te maken hebben (toch een goed voorbeeld)? of zijn we daadwerkelijk zo gezond  ^-^


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #15 Gepost op: 4 maart 2011, 22:28:23
Ik denk dat niemand er een probleem van kan maken tenzij je werkgever. (Ik zie het zo voor me dat een burger naar een agent lopen, hé doe dat peukje is weg  0098)



Ik zie regelmatig agenten roken in hun dienstwagen, ik wil dan HEEL graag tegen hun zeggen dat ze hun peuk weg moeten gooien (wees gerust ik heb dat niet gedaan).
Toch vind ik dit representatief en volgens mij is het zelfs strafbaar (roken op de werkplek) maar daar zullen anderen vast meer verstand van hebben.

(overigens heb ik recent ook ambulancehulpverleners zien roken in de ambu :-\)


J.B

  • Pompbediende Aspiranten (HD) Jeugdbrandweer Delfzijl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
    • www.jeffreyfotografie.nl
Reactie #16 Gepost op: 4 maart 2011, 22:48:37
Hallo Ik rook zelf wel alleen ik vindt het niet kunnen dat hulpverleners op de plek van het ongeval brand of iets dergelijks staan te roken ze kunnen ook wachten tot alles klaar is en dan even rustig een sigaret op steken.

Conclusie: Roken mag maar niet tijdens eventuele reddingen of andere werkzaamheden


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #17 Gepost op: 4 maart 2011, 23:54:42
Ik vind het sowieso asociaal tegenover je niet rokende collega's om in de auto van de zaak te gaan roken waar die niet rokende collega een paar uur later ook in moet gaan rijden.


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #18 Gepost op: 5 maart 2011, 03:02:37
Inderdaad, zou het met de hulpverlening te maken hebben (toch een goed voorbeeld)? of zijn we daadwerkelijk zo gezond  ^-^

Mwah, hier binnen de ambulancezorg rookt meer wel dan niet. Overigens (en uiteraard!!!!) nooit in de wagen of bij patientencontact.

Wel, samen met de verpleegkundigen en artsen, voor het ziekenhuis  ;D
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #19 Gepost op: 5 maart 2011, 03:15:28
Ik rook ook, in de rode kolom. Uiteraard gaan alle werkzaamheden voor, maar de 5 minuten na een goede binnenaanval zijn van mij! Adumlucht af: rook er in ::) Gelukkig wordt deze tijd vrijwel altijd wel gegund en gerespecteerd... Maarja, het is gewoon het inschatten van de situatie. Je 'voelt' snel genoeg of het passend is of niet.