De politie op je hielen! (RTL 7 18:50)

Auteur Topic: De politie op je hielen! (RTL 7 18:50)  (gelezen 6298 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Shivesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #10 Gepost op: 3 maart 2011, 11:19:40
Klopt! deze special betreft Chicago heb ik ook gevolgd, enorm leerzaam!
Afleveringen van deze periode zijn ook best intressant. Sindskort word het programma steeds onderbroken door een verslaggeefster die best leuke vraagjes stelt aan de agenten van het ANPR team Essex. Volgen dus O0

Police Interceptors - Season 1

Eh, Joriën? Je hebt het toch over Nathalie?  e050 Maar, de vorige aflevering (2/03/11) vond ik wel leuker..


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #11 Gepost op: 3 maart 2011, 12:21:14
Eh, Joriën? Je hebt het toch over Nathalie?  e050 Maar, de vorige aflevering (2/03/11) vond ik wel leuker..

Hahaha klopt,  zit nog wel is verschil in ja!  0098


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #12 Gepost op: 6 maart 2011, 22:56:56
Sindskort word het programma steeds onderbroken door een verslaggeefster die best leuke vraagjes stelt aan de agenten van het ANPR team Essex.

Vind het persoonlijk vrij irritant. Hopelijk binnenkort weer de normale formule terug. "Vroeger" hadden ze trouwens ook veel onboard filmpjes en helicopteropnamen uit de VS, dat ze dat er uit hebben gehaald is in mijn ogen in ieder geval al een flinke verbetering!
Senior GGP / Oost-Brabant


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #13 Gepost op: 7 maart 2011, 19:11:12
Nou Natalie is eruit maar ze zijn weer aan het herhalen geslagen. Deze aflevering heb ik al eerder gezien en is volgens mij behoorlijk gedateerd!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


lappej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #14 Gepost op: 7 maart 2011, 19:14:34
Nou Natalie is eruit maar ze zijn weer aan het herhalen geslagen. Deze aflevering heb ik al eerder gezien en is volgens mij behoorlijk gedateerd!
Klopt! Deze aflevering is d'r volgens mij al 3 of 4 keer voor geweest!


Shivesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #15 Gepost op: 10 maart 2011, 19:57:03
Nou Natalie is eruit maar ze zijn weer aan het herhalen geslagen. Deze aflevering heb ik al eerder gezien en is volgens mij behoorlijk gedateerd!

Nou, ze kunnen voor mij gewoon de nieuwe geven. En dan mogen ze gelijk nieuwe afleveringen maken. :P


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #16 Gepost op: 10 maart 2011, 20:16:17
idd leuke voertuigen, maar ik mis er nog 1 die range rover td6 die een "beetje" is opgesoept.

Maar deze serie draaid in GB al jaren en ze hebben 1 voertuig moeten wegdoen vanwege de politiek. Ze hebben ooit ook een BMW M6 gereden..... te duur......
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #17 Gepost op: 10 maart 2011, 21:04:14
Klopt, op het moment worden de programma's geherhaald. Ik denk wel dat er binnenkort weer nieuwe afleveringen komen.

Ze hebben ooit ook een BMW M6 gereden..... te duur......

Oh ik wist niet dat ze de M6 hebben gehad maar lijkt me nogal logisch dat dit te prijzig is, dit ik ze vooraf al kunnen vertellen.
Niet alleen de aanschaf is pittig (laatste nieuwprijs: € 162.100), wat dacht je van de brandstofkosten en onderhoud. Ik denk dat ze hier na verloop van tijd achter zijn gekomen.
Gewoon onmogelijk om zulke auto's te gebruiken.

Ik vind de EVO 10 echt een geweldige auto voor deze werkzaamheden, ze hebben geregeld een discussie wie deze auto mee mag nemen. Het gaat al zo ver, dat collega's eerder uit bed stappen zodat ze eerder op het werk zijn, en dan maar hopen dat het sleuteltje nog aan het sleutelrekje hangt  0098


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #18 Gepost op: 10 maart 2011, 21:19:58
daarover was vorige week een uitkomst gegeven in het programma, tegenwoordig staat gewoon op de dienststaat welke auto door wie word gereden..... Soms leren ook de engelsen nog bij:)
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.