Plaats hier foto's van Dennis voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Dennis voertuigen  (gelezen 128344 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

gerbuntjah90

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
  • Medewerker preventie + Brandweervrijwilliger VRU
Reactie #80 Gepost op: 24 januari 2005, 22:08:57
nu mogen jullie mij wel ff uitleggen waarom jullie Dennis nou zo'n mooi merk vinden voor de brandweer  :-\


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #81 Gepost op: 25 januari 2005, 19:11:11
nu mogen jullie mij wel ff uitleggen waarom jullie Dennis nou zo'n mooi merk vinden voor de brandweer :-\

Ik vind zelf dat het hele mooie en functionele voertuigen zijn! Het gaat tenstolle om of het voertuig goed zijn werk kan doen! De dennis ligt bijvoorbeeld extra laag bij de grond waardoor deze een betere wegligging heeft! Ook de ruimte is optimaal benut bij deze voertuigen! Omdat ze zo laag liggen kunnen ze niet zo makkelijk om donderen en veel tunnel links laten liggen ze zijn ongeveer 2.60 en andere merken gaan al gauw naar 3.10 Ook kan de dennis de luchtdruk tanken zelf op pijl houden zodat ze nooit zonder lucht staan dat is bij andere merken wel eens anders.  Ook is het makkeijk voor de brandweer mannen/vrouwen die een beetje klein zijn dingen makkelijk uit de autospuit kunnen pakken zonder te veel boven hun macht te hoeven tillen! Bij dennis is niet alleen naar mooi gekeken maar ook heel goed naar de functie en het optimaal gebruik van het voertuig! Ik hoop zo voldoende voordelen te hebben gegeven overgens de mannen die met dit voertuig hebben gewerkt zinn meer als tevreden over het voertuig! Bij Leidschendam-Voorburg zien ze ook liever weer een Dennis ervoor terug in de plaats komen maar dit wordt helaas een DAF!

Met vriendelijke groet,
Ronald Kuijpers.


Foto Joop

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 25 januari 2005, 19:25:09
............Omdat ze zo laag liggen kunnen ze niet zo makkelijk om donderen ...........

Met vriendelijke groet,
Ronald Kuijpers.

Hahahahahaha, ga eens praten met de brandweer Maarssen.... ;D ;D ;D ;D ;D ;)

(ik heb wel een foto, maar die is niet van mezelf en ik weet niet goed wie wel de auteur is....  :-[ )

Groeten,

Joop


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #83 Gepost op: 25 januari 2005, 19:27:33
Hahahahahaha, ga eens praten met de brandweer Maarssen.... ;D ;D ;D ;D ;D ;)


Vertel eens verder  :)


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #84 Gepost op: 25 januari 2005, 19:29:46
Ja ronald heeft eigenlijk alle voordelen al genoemd, je kan inderdaad vierkante bochten met die dingen nemen en ze rijden als een trein.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #85 Gepost op: 25 januari 2005, 19:30:34
Vertel eens verder  :)
ik meen dat ze een tijd geleden eens die wegligging hebben uitgeprobeert,het resultaat was onthutsend  :-X :-X


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 25 januari 2005, 19:35:31
ik meen dat ze een tijd geleden eens die wegligging hebben uitgeprobeert,het resultaat was onthutsend  :-X :-X

O nou daar heb ik nog niks van gehoord  ???


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #87 Gepost op: 25 januari 2005, 19:36:25
klopt idem maar opzich gaat het best snel ik heb ooit een keer een ambulance nogal snel een straat uit zien rijden waarbij die met z'n achterwiel de stoeprand raakte nou die reed dus mooi op 2 wielen  :D
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 25 januari 2005, 19:36:36
Hahahahahaha, ga eens praten met de brandweer Maarssen.... ;D ;D ;D ;D ;D ;)

(ik heb wel een foto, maar die is niet van mezelf en ik weet niet goed wie wel de auteur is.... :-[ )

Groeten,

Joop

Ik ben wel benieuwd naar die foto  ;D ;D ;D


gerbuntjah90

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
  • Medewerker preventie + Brandweervrijwilliger VRU
Reactie #89 Gepost op: 25 januari 2005, 19:43:02
maare voor de brandweermannen/vrouwen die klein zijn, zijn er ook voertuigen die in hoogte verstelbaar zijn: let maar eens op die MAN demo van HDS...  ;) best makkelijk, je kan zo instellen hoe hoog de wagen moet staan en kan hem zo naar beneden zetten...:) indrukwekkend om te zien vind ik...:)