SVPB (vakexamens part. bev.)

Auteur Topic: SVPB (vakexamens part. bev.)  (gelezen 20401 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #30 Gepost op: 7 juni 2011, 21:04:36
Je kan er ook geen opleiding volgen Lange.
Het is de instantie die de examens afneemt voor de beveiliging. En helaas hebben zij voor zover ik weet het alleenrecht hierop.

Oké, dat wist ik niet. Dat zeg ik, ik heb alleen een diploma met bijbehorende cijferlijst gekregen van ze. Heb verder nooit iemand van die gasten gezien.


Wel apart dat ze alleenrecht hebben voor het afnemen van de examens. Maar er zijn meer instanties die op bepaalde vlakken het alleenrecht hebben.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #31 Gepost op: 7 juni 2011, 21:16:24
Had inderdaad begrepen uit je verhaal hoe het bij jou is gegaan destijds.
Geeft ook niet daarom heb ik het ook geplaatst o.a. voor jou.
Wat je zegt klopt het is in dit land voor sommige zaken ook krom geregeld dat sommigen het alleenrecht hebben.
Moeten we mee leren leven denk ik.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #32 Gepost op: 8 juni 2011, 09:43:49
Het CBR is ook zo'n boeveninstantie.  ::)

''In 2009 had de directeur productie een jaarsalaris van ruim 271.000 euro, 17 procent meer dan in 2008. De algemeen directeur kreeg in 2008 bijna 439.000 euro, in 2009 was dat 448.000.''

Citaat van:

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Economie/261203/CBR-lijdt-verlies-maar-salaris-directie-gaat-omhoog.htm

Je zakt eens op te weinig over de schouder kijken, de keer daarop omdat je teveel kijkt, ofwel: te voorzichtig. Maar je weet i.i.g. waar je centjes heengaan. *sarcastische modus vandaag*  >:D


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #33 Gepost op: 8 juni 2011, 09:50:02
Het CBR is ook zo'n boeveninstantie.  ::)

Jij zegt het, ik dacht het. O0 Wilde het er gisteren al bij zetten maar dacht dan zal het wel worden verwijderd. :(

Gelukkig zijn er de laatste jaren heel wat alleenheerser hun monopolie kwijt geraakt.(pechhulp ANWB, KPN, TNT) 098uo