wat is goede marifoon?

Auteur Topic: wat is goede marifoon?  (gelezen 11155 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #40 Gepost op: 23 oktober 2004, 19:13:01
Heel netjes Henk, ziet er knap uit hoe de marifoon is gemonteerd... is ie zo luid genoeg of hebben jullie nog een externe speaker? Werken jullie trouwens met een hand GPS, ik zag er op de fotos niet zo gauw 1 zitten...


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #41 Gepost op: 23 oktober 2004, 19:57:42
Heel netjes Henk, ziet er knap uit hoe de marifoon is gemonteerd... is ie zo luid genoeg of hebben jullie nog een externe speaker? Werken jullie trouwens met een hand GPS, ik zag er op de fotos niet zo gauw 1 zitten...

Hij is wel luid genoeg, vooral met de stille optimax, maar plan B zit altijd nog in de microfoon, die ook luidspreker is 8).

We werken idd met een hand GPS, nog niet met een plotter.

Henk


Martijn van Mourik

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 24 oktober 2004, 21:14:44
wat voor hand gps als ik vragen mag?


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #43 Gepost op: 24 oktober 2004, 21:50:39
Deze:




roel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
  • Soms zit het mee, meestal zit het tegen.
    • KNRM wijk aan zee
Reactie #44 Gepost op: 25 oktober 2004, 17:15:13
En is dat allemaal goed afleesbaar als je hem in de hand houd met een flinke "zee"gang?
plv. schipper knrm wijk aan zee


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #45 Gepost op: 25 oktober 2004, 17:50:23
En is dat allemaal goed afleesbaar als je hem in de hand houd met een flinke "zee"gang?

Nee. Maar dat is niet erg, want als je er af en toe op kijkt kun je een koers uitzetten en die volg je dan. We kennen het gebied zo goed dat we 'm bijna niet nodig hebben.  Noordelijker als de lijn Block van Kuffeler-Paard van Marken komen we bijna nooit. Als iemand een geografische positie opgeeft wil het nog wel eens handig zijn.

Henk